***- Jimin, spune-mi că e o glumă...
- De ce nu pot avea parte de liniște..
- Yaa, Jimin!
- Hai să vorbim afară... Apropo, Theya, te rog să mă aștepți în cameră, vreau să vorbesc ceva cu tine..!
- A, ok!A fost cel mai ciudat "ok" spus vreodată, nu știu dacă să merg sau nu, dar până la urmă decid să fac ceea ce mi-a spus... ***
□□□□□□□□□□□□□□♡□□□□□□□□□□□□□□
Ajung în camera lui și mă întind pe pat. Ce dracu s-a întâmplat? Mii de gânduri îmi străbat mintea cu 100 km pe secundă. Are iubită, wtf!!!! O vită ca iubită, dar tot una! Doamne ce proastă sunt! Dar el m-a sărutat primul! E și vina lui!! Nu e ca și cum a însemnat ceva, nu? Ugh, gata! Că deja mă ia cu capul. Încerc să nu mă gândesc la el, dar camera in care mă aflu nu mă ajută deloc. Totul miroase ca el! Acel parfum ușor dulce.
Ok, gata! Mă opresc. Îmi trebuie o distracție. Oare ce o vorbi cu vita..adică Lola. Dar mai important, eu unde dorm la noapte!? Nenorocitul ăla de proprietar mă evacuează! Poate ....
Îmi scot telefonul și formez primul număr care îmi vine în cap: Dna. Park
- Bună, Theya!
-Bună ziua, dna. Park! Scuzați deranjul, dar aș vrea să vă întreb ceva important!
- Nu este niciun deranj, dragă! Desigur! Spune ce ai de zis.
- În legătură cu propunerea dumneavoastră, despre mutarea mea în vilă. Mai este posibil?
- Desigur, Theya! Avem atâtea camere. Sigur ai și tu loc într-una. Dar s-a întâmplat ceva ? Mi se pare că ești supărată.
- A, nu ,nu. Totul este ok. Mulțumesc că mă lăsați să stau aici!
- Nicio problemă! Trebuie să închid! Pa, Theya!
- La revedere! O zi bună!
A fost mai ușor decât credeam. Dar încă mai am de discutat cu Jimin care nu-și face apariția. Cred că încă vorbește cu iubita lui. Chiar e iubita lui? De ce m-ar fi sărutat dacă ar fi fost?
□□□□□□□□□□□□□□♡□□□□□□□□□□□□□□
•între timp•-Yaa, Jimin!! Dc ai lăsat sărăcia aia să te sărute!!? Măcar de te găseam cu una ca mine-
- Cum ca tine? Una lărgită de toată lumea?! Ce crezi că nu știu că ți-o tragi cu toți masculii facultății?!
Și eu am sărutat o! Așa că vezi cum vorbești!
- Tu vezi cum vorbești cu mine! Dacă nu îi spun lui tati și încheie orice fel de parteneriat cu mama ta! Și știu sigur că Jiei nu o să-i placă asta! Ai face bine să te porți mai mult ca un iubit sau s-ar putea să mă scap tatălui meu!
- Ești...
- Genială! Știu! Spune aceasta și îl sărută pe obraz. Să termini orice legătură ai cu sărăntoaca aia! Ești al meu și n-am de gând să te împart! Pa, iubi! Și iese pe ușă.
-.. La dracu! Îl aud pe Jimin cum urlă.
Urcă scările apăsat, pufăind. Intră în cameră cu putere, ușa trântindu se de perete.
- Hei, ești bine?
- Ieși afară! Acum, afară! Urlă la mine in timp ce îmi aruncă o privire plină de venin.
- Ya, Jimin ce ai? Dacă ai nervi nu ți vărsa pe mine! Și tu mi-ai zis să te aștept aici....
- Și acum îți zic să pleci! Ce nu înțelegi? Vrei să-ți explic prin semne? Spune acesta în timp ce mă apucă de mână violent și mă târăște afară din camera lui, trântind ușa în urma mea. La naiba, asta sigur se terminăcu o vânătaie!
- Nu e ca și cum eu voiam să te văd! Rămâi cu iubita ta că am văzut că te omori mult după ea!
Acesta iese din cameră și expiră o gură mare de aer. Miroase a țigări.
- Nu știu ce vise ți-ai făcut, dar acel sărut dacă îl pot numi așa, nu a însemnat nimic! Eu am o iubită și nici n-aș fi cu una de țeapa ta! Hai pleacă că n-am toată ziua. Ai liber restul zilei. Țipă acesta și închide ușa violent. În sfârșit, pot să dau drumul lacrimilor. Nu mai am de gând să plâng în fața lui, mai ales dacă el e cauza. Îmi iau cheile și mă îndrept spre apartament pentru a împacheta. Am rimel pe toată fața. Ajung și mă spăl pe față, apoi dau jos valizele de pe dulap și încep să îndes haine în ele.
Nu am foarte multe, întrucât multe mi-au rămas mici și le-am făcut cârpe ori le-am dat altora care au nevoie de ele. Încălțăminte, vreo 4 perechi dintre care una de sandale, niște adidași , o pereche de pantofi cu toc pe care îi păstrez pentru ocazii speciale și niște ghete pentru zilele friguroase de iarnă. Acum dacă mă mut acolo poate o să am destui bani și pentru niște ținute noi. La facultate oricum nu am de gând să mă îmbrac extravagant, dar ar mai merge 2-3 tricouri. Că tot vorbim de facultate, mâine este a doua zi și deja am făcut impresie proastă. Dar spre apărarea mea, sunt nevinovată! Dacă Jimin își ținea în frâu vita nimic nu s-ar fi întâmplat!
Nu a durat mult și am terminat cu bagajele! Nu mai am ce să iau de aici, amintiri nu am și nici nu-mi trebuie.
CITEȘTI
Menajera Familiei Park
AçãoO tânără în vârstă de 20 de ani ce tocmai a început facultatea, Theya are nevoie de bani pentru a se întreține iar cu un simplu anunț aceasta își găsește un job convenabil. Dar nici nu știe ce fel de șef are aceasta, iar zvonuri oribile despre ea vo...