Kulağımda çalan telefon sesiyle gözlerimi araladım.Telefonum komidinin üzerindeydi elime alıp kimin aradığına baktım ilk önce.
Gelen arama Jaemin'dendi gözlerimi devirdim ve beni neden aradığını merak ederek aramaya yanıt verdim.
"Oh.. Sonunda açtı."
Telefonda cevap bekleyen beni bekletmiş yanındakilere bir şeyler gevelemişti. İlgisini almak için konuşmayı başlattım.
"Neden aradın?"
"Saat akşam yemeğine yaklaşıyor az kaldığı için hepimiz toplandık ama sen burada yoktun kısaca gel diye arıyorum."
Telefonu kulağımdan çekip saate baktım yemeğin başlamasında 4 dakika vardı.
Biraz etrafıma bakındığımda Yoonginin olmadığını fark etmiştim beni uyandırmadan gitmişti puşt herif.
"Tamam tamam gelirim şimdi."
Armayı yüzüne kapatıp yatakta doğruldum gözlerim ve yüzüm şişti ve hala biraz uykum vardı yataktan kalkarken üstümün örtülü olduğunu fark etmemle kendimi sorgulamıştım.
Ne zaman örttüğümü hatırlamıyordum bile.
—
"Selam gençler."
Bizimkilerin oturduğu masaya gelmiş sandalyeyi çekerek oturmuştum hemen sonrada esnememem bir olmuştu.
"İlk başta aramaları açmadığından öldüğünü sanmıştık."
Jimin bunları söylerken kendi kendime göz devirdim ben kolay ölecek adam mıydım be.
"Doğru söylüyor bu kadar geç yanıtladığına göre kış uykusuna yatmış olmalısın."
Jaemin'in söylediğine herkes katılarak gülerken istifimi bozmadan gözümü kaşıyordum.
"Onu bunu bilmemde Allah'ın bir ayısı beni uyandırmadan buraya yemek yemeye geldi."
Herkes merakla bana bakmaya başlamıştı yüksek ihtimal kim olduğunu merak etmişlerdi.
Changbin anlamış gibi ses çıkararak olayı çözdüğünü düşünüyordu.
"Yoongi'den bahsediyor olmalı uçakta yanımıza oturan kişilerle aynı odalarda kalıyoruz çünkü."
Jaemin yeni anlamış gibi gözlerini pörtleterek ona bakmıştı.
"Bende neden sabahki kızla aynı odadayım diyordum!"
Açıkcası bende bu kadar tesadüfü normal bulmamıştım ama mantıklı bir açıklaması varmış en azından.
"Seni nasıl bir kızla aynı odaya koydularki sen erkeksin."
Jimin kıkırdayarak bunu söylediğinde Jaemin de bunu çözememiş gibiydi.
"İsmim kızlarada veriliyor bir yanlışlık yapıldığına eminim."
Kafasını kaşıyıp konuşmaya devam etti zaten susmasını asla beklemiyorduk çenesi açıldı mı susmazdı.
"Ama asıl ilginç gelen kızın bunu takmamasıydı erkek olmam onu rahatsız etmedi bile hatta yanımda rahatça telefonla konuştu saatlerce."
Kızı anlatmaya devam ederken gözüm yanlışlıkla Yoongi'yi bulmuştu.
Sessizce yemek yiyordu ve yanında konuşan arkadaşlarını baş sallamalarıyla idare ediyordu bunu onunda yeni uyanmış olma ihtimaline bağladım.