Çiçek Açmayan Bahar

9 1 0
                                    

Çiçek açmayan bir bahar gibiyim sevgilim. Ne olduğum ve nasıl olduğum hakkında pek bir fikrim yok. Fiyatının pahalı olduğunu bilmeme rağmen bir litre benzin aldım. 15 yaşındaki çocuğun deli fişek kanı var ruhumda. Hani peygamber olsa bu sabıra dayanmaz. Cehennemim olan gözlerini gördüğüm lunaparkı yakmaya geldim sevdiğim. Tüm parasını altılı ganyana yatırmış ihtiyarın ruhu var üstümde. Nereden geldiğini bilemediğim bir kan akıyor suratımdan…. Hz. Musa’nın asası çatladı, Hz. Eyüp sabrını  aştı ama ben gene de iflah olmadım. Şimdi ibresini yetmişe sabitlemiş ve uçuruma doğru ağır ağır ilerlerken elindeki tabancanın şarjörünü doldurmaya çalışan biri var sanki içimde. Hakim olamıyorum sanki benliğime. Dua ediyorum Allah’ıma ya help me ya da daha hızlı döndürsün şu dünyayı. İyi değilim begonvil çiçeğim Moskova’m dağıldı. Berlin Duvarını kırar gibi kırdın sen bu kalbi. Sabret diyor annem. En .ok annemi izliyorum gün içinde ya da bana aldığın sarı renkli vosvos arabamla oynuyorum. Arada bir balon şişirip bırakıyorum. Bakma sen bana sevgilim bir yudum rakının verdiği cesaretle katliam saçan mafya babasının korkaklığı var üzerimde. Dayan diyor Allah dayan. Annen için, oyuncakların için, balonların için dayan. En çok da halamın oğlundan çarptığım kırmızı taksiye kıyamıyorum hem tekerlekleri dönüyor hem iki kapısı açılıyor.

Çöküş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin