16. Végre megtörtént. 🔞!!!!!!!!

1K 37 5
                                    

+18 🔞🔞 Saját felelőségre!
Aki nem bírja az ne olvasa!



Vadul tapadtam ajkaira. Viszonozta csókomat aminek nagyon örültem. Amikor elváltunk egymástól elővettem a szexi hangomat és suttogtam fülébe egy olyan dolgot amit lehet hogy még fogok bánni még.
- Tégy magadévá Taehyung. - Amikor ezt kimondtam Tae úgy nézet mintha most kapot volna milliókat. - Ju-ju-Jungkook biztos ezt akarod? - kérdezte tőlem. - Igen ezt akarom Tae. - Mondtam neki egy csókot hintve ajkaira. -  Rendben szerelmem. -  Fel ált az ágyról és el kezdett vetkőzni. Énis így tettem. Amikor minden ruhadarabunk lekerült rólunk Taehyung felém jött.

Taehyung az ágyra fektetet és úgy csókolt tovább egyszer csak elvált tőlem és szemembe nézet az ő vágytól csillogó szemeivel.  - Megköthetem a kezeid? - Szólalt meg. Válaszoltam egy igent aztán lehajolt az ágy alá és kivet egy dobozt és kinyitotta. Egy bordó kötél volt bent. Taehyung lágyan fektetet a hátamra, kezeimet felemelve csuklóimat összeillesztve kötöt az  ágytámláhhoz.

Fölém mászot és úgy nézet le rám.
Gyönyörködtünk egymásban pár percig. Taehyung hirtelen mozdult és ajkait az enyémhez nyomta.
Nyelvünk lágy, de valahol mégis vad táncot járt. Harcoltunk a dominanciáért, de messziről érezni lehetet hogy Taehyung fogja megnyerni a háborút.

Miután véget vetettünk a csókcsatának Taehyung egy határozott mozdulattal  nyúlt derekamhoz, és hasamra fordított.
A kötél miatt könyökömre kellet támaszkodnom, Taehyung a térdemre simitot jelezve hogy húzzam fel őket. Szó nélkül tettem meg minden kérését, és éreztem ahogy Taehyung szét tolja a lábamat és feljebb emeli a fenekem. Azonal lihegni kezdtem amikor megéreztem hátsómon Tae kifújt levegőjét. A vágy teljesen felborította az elmémet, forró testel vártam Tae minden érintését.

Gőzöm sincsen hogy hogy került oda, de elő vett az ágy melleti fiókos szekrényből egy tubust. Aztán a mutató ujját alaposan bekente a géllel.

Írói szemszög:

Jungkook ánusza körül kezdett körözni, mire a fiú halk sóhajokat hallatott. Apró szisszenést engedett ki ajkai között amikor Taehyung felhelyezte első ujját. A fiú Jungkook ékességére fogott, majd lassan húzogatni kezdte azt, hátha kissé ellazul ennek hatására. Szándéka sikerült, Jeongguk hamarosan hangosan csengő nyögésekkel töltötte meg a szobát.
Tae lassan helyezte további két ujját, mindig várva, hogy fiatalabb megszokja az érzést. Mikor elégé tágnak érezte kihúzta belőle ujjait és elkezdte csókolgatni a fiú hátát.
De Jungkook nyöszörögve szólalt meg.

- Taehyung akarlak!!! -nyomta ki még jobban fenekét, amitől Tae nagyot nyelt. Taehyung oda illesztette ánuszát a fiú fenekéhez és várt amíg Jungkook nem ad jelet hogy mehet. Jungkook mégjobban kitolta a fenekét és Taehyung nem bírta tovább, be lökte magát erősen aztán teljesen ki és ezt ismételgette. Jungkook hangosan nyögöt és Tae szívesen hallgatta gyönyörű hangját. - Eh-ehaz szívem. Ahd ki ahh gyöhnyörű hangod!  - Szinte kiabálta Taehyung. - Gyohrsabbhan! - Szólt Jungkook és Tae eleget téve kérésének gyorsított a tempón. - Ahh, ahhhz én bahbám. - Mosolyogva nyögött Tae hátra hajtott fejjel. - Ahhhh ahhz éhn oppám. - nyögöt Jungkook. Minden lökésnél egyre szebb hangok jöttek ki Taehyung-ból és Jungkookból is. - Ahhh, hogyh lehetszh ehnyire jóh - Nyőgte Taehyung és gyorsítot a tempón. - Ahhh ehhhz ahhhz. - Nyögöt Jungkook. Egyre jobban közelítették azt a csúcsot ami mindketőjüket a menyországba repíti. Taehyung eltalálta azt a pontot ahol Jungkook-nak szinte fent akadtak a szemei. Hangokat se adott már ki annyira élvezte. Taehyung fojton azt a pontot találta el hogy neki is jobb legyen és persze Jeongguknak is. - Ahh gehci mihngyárth ehl mehgyekh. - Nyögte ki Taehyung. - Kehll pisihlnih. - Mondta Jungkook. - Pisihlj csakh szehrelmem. - Nevetet Taehyung közben lökte magát be és ki. - Teh hülyeh vagyh bahzmeg. - Mondta Jungkook.
- Teh megh jóh. - Nyögte ki Taehyung és egyre gyorsabb volt. - Ahh ehz jóh vohlt mégh egyszerh kéhrlekh. - Kiabálta Jungkook. Taehyung ugyan azt csináta és Jungkook peddig olyan hangokat adott ki amitől Tae majdnem elélvezet. - Ahhh, ahhh ehz nahgyon jóhh. - Könnyezet be Jungkook. Ütemesen  tartották a gyors tempmót és egyre jobban közelebb voltak a menyország kapujához. A végén egymás nevét nyögve adták ki magukból az örökítő anyagot. Taehyung egyenesen Jungkook-ba. Kook peddig az ágyra.

Taehyung nagy nehezen eloldozta Jungkookie-t aztán peddig mellé feküdt. - Elmegyek lefürdök. Utána te is mehetsz. Mingyárt itt vagyok életem. - Mondta Tae. Ez idő alatt Jungkook lecserélte a nedves huzatokat.

Jungkook szemszöge:

Első alkalmam volt ez. És nagyon örülök hogy az ártatlanságomat Tae-nak adhattam oda. Én vagyok a legboldogabb a világon. Annyira örülök hogy itt van melletem Tae és szeret engem. Nagyon imádom őt és jó tudni hogy ő is szeret engem.
Amikor Tae végzet a fürdésel adott az orromra egy puszit de persze ez nekem nem volt elég így vissza húztam és egy forró csókban részesítettük egymást. - Nagyon szeretlek oppa. - Mosolyogtam barátomra. - Én is szeretlek Kookie-m. - Mondta nekem és egy csókot adott.

Be mentem lefürdöttem aztán amikor végeztem vissza mentem a szobámba. Taehyung már békésen szunyókált. Adtam neki egy puszit be feküdtem mellé és énis aludni készültem. Hamar ment az elalvás ugyanis a szempilláim nagyon elgyengültek és nem tudtam nyítva tartani. Becsuktam szemem és vártam mit hoz a holnap...
Hope-val vajon mi lehet?

.....
.....
.....
.....

















Itt van a 16-dik rész.
Nem lett valami jó amienre terveztem de sajnos BOCSI.
Szerintem ezen kívül majd még egy 🔞 rész lesz.
Sajnálom a hibákat nem tudok jól írni.
😂😂😂
Na mindegy hamarosan hozom a következő részt.
💜💜💜

A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤Место, где живут истории. Откройте их для себя