3- Onun Olan

6.1K 241 202
                                    

Kyungsoo delici bakışlarını genç adamın üzerinde gezdirirken omzunda hissettiği el ile başını yan tarafa çevirdi.
"Dostum onu beğenmiş gibisin"
Bu iğrenç adamı sesinden bile tanımak mümkündü. Mekanın sahibi gıcık herif yalandan gülerek Kyungsoo'ya bakmaya devam ederken Kyungsoo istifini bozmadan cevap verdi.
"onu istiyorum"
Gıcık herif bunun zaten farkındaydı
"Sana Eun'dan daha pahalıya patlar. Yeni geldi ve tecrübesi yok. En az el değmiş olan en değerlisidir"
Kyungsoo bakışlarını adama çevirdi ve özgüvenle gülümsedi.
"Para benim için sorun olsaydı Eun için sana o kadar parayı vermezdim."
Adamın gülüşü yavaşça solmaya başlamıştı
"Ben birseyi istersem alırım ve sana onu istediğimi söyledim. Onun parasını sana fazlasıyla vereceğim ve onu bu bok çukurundan çıkaracaksın. Benden bahsetmeden bundan sonra serbest olduğunu söyleyeceksin. Anladın mı?"
Adam başını hızla salladı ve Kyungsoo'yu onayladı
" anladım efendim"

.......................

Kyungsoo eve girer girmez rahat bir dus aldı ve yatağına uzandı.
Yıllar boyu yatağına giren kadınları düşündü. O kadar fazla kadın tanımıştı ki...
Fakat durup düşününce o genç adamın gördüğü birçok kadından daha güzel olduğunu düşünmeden edemedi
Ah onunla çok eğleneceğini hissediyordu fakat aklında bir plan vardı.
Gözleri yavaş yavas kapanırken aklına gelen görüntü bardaki genç adamın güzel yüzüydü

..........................

Ertesi günün sabahında Kyungsoo şirkete gitmemiş ve artık ona ait olan genç adamı biraz gözlemlemeye karar vermişti.

Adının Jongin olduğunu öğrendiği genç bardan çıktığı sabah bir taksiye atlamış ve hızla döküntü evlerin bulunduğu eski bir mahalleye girmişti. Kovulduğunu düşünüyordu. Para bulması lazımdı çünkü ev sahibinin onu oturduğu döküntü evden kovması an meselesiydi.
Birdaha nerede işe girebileceğini düşündü. Lanet olası kimse onu ise almazdı. Taksiden inip ağır adımlarla sokakta yürürken arkasından adım sesleri duydu. Korkmuştu. Adım sesleri hızlanırken o da hızlandı ve bilmediği bir sokağa döndü. Başına birsey gelsin istemiyordu. Bir kahkaha sesi duydu. Ah kalbi sanki ağzında atıyordu. Bilmediği bir köşeyi daha dönerken daha da hızlandı. Kolunda bir el hissettiğinde istemsizce kafasını kolunu tutan kişiye çevirdi ve atmak üzere olduğu çığlık dudaklarından çıkamadan bir silah sesi duyuldu. Bir anda burnunun üstüne kapanan bezden kurtulmaya çalışırken gördüğü tek şey az önce onu kolundan yakalayan sarhoş adamın omzunu tutarak yere yıkılışıydı.

Kyungsoo silahını beline yerleştirilen Jongin'i tutan adama baktı sakince
"onu eve götür"
Adam Kyungsoo'yu başıyla hızla onaylarken kucağındaki genç adamı bir arabaya yerleştirdi ardından kendisi bindi ve gözden kayboldu.
Jongin Kyungsoo'nundu. Onu almıştı ve onun olana kimse dokunamazdı. Her ne kadar genç adamı kendisi dahi tanımıyor olsa bile.

(flashbeck) 6 sene önce

"Efendim lütfen durun"
Genç Kyungsoo gözyaşları içinde efendisine bakıyordu.
" bir daha olmayacak. Ne derseniz yapacağım söz"
Canı acıyordu. Sırtına değen deri kemer her değişinde canını biraz daha fazla acıtıyordu.
"sana bu odadan çıkmamanı söylemiştim!!"
Efendisinin vuruşları daha da siddetkenirken Kyungsoo'nun yalvaracak gücü kalmamıştı. En az yirmi dakika kadar sonra yerde haraketsiz şekilde yatarken yerdeki kan damlalarını seyrediyordu...

Kyungsoo aklına hücum eden anılarını yok etmeye çalışırken dişlerini sıktı.
Yıllarca emir almıştı. Uzun zaman boyunca efendisine itaat ederken benliğini bile unutmuştu.
Yerdeki adama bakarken ayakkabısının ucuyla bedenini dürttü. Adam ölmüş olmalıydı.
Kyungsoo kendi kendine güldü. Onun olana dokunmaya çalışmamalıydı.
Arabasına binerken derin bir nefes aldı
Yıllar sonra artık asla ama asla emir alan olmayacaktı. Çok uzun zamandır emir veren kendisiydi ve bu öyle kalacaktı.
Artık ona ait olan güzel genç kendisini buna hazırlasa iyi ederdi...

Ayyy olm çok heyecanlandım yazarken. Biraz kısa oldu beklemeyin diye. Sizi de meraklandırmak istedim jdjfnfndjdj
Baştan duyuru yapmak istiyorum
Kitapta şiddet ve smut ögelerinden kaçınılmayacaktır
O yüzden bana boşuna duyar kasmayın skrm belanızı
Sizi seviyorummmm

Caliente (Dokai) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin