Merhabalar yine ben... :))) Hikayenin okunma sayısı giderek artıyor :) yorumlarınızı ve sorularınızı bekliyorum. Bakalım kimler burda diye söyle bişey düşündüm...
1 saat içinde yazdığım bu yeni yarım bölüme +3 vote ve +1 yorum gelirse bölümün devamını bu akşam yayınlayacağım :)) :3
____________________________
Aşk insanı hep yorar
Benimki aşktan öteydi
Bi eylül meselesiydi
'gamze'
------------------------------------
Parlak güneş dinlenmek için köşesine çekilirken hava kararmaya başlamıştı. Zamanla karanlığın içinde büyüklü küçüklü yıldızlar belirmeye başlamıştı. Hemen saatime baktım. 21.00 Güzelll... Hemen hazırlandım yanıma not defterimi almayı da unutmadım. Kim bilir belki her cuma izlediğim kadından daha parlak bir yıldız görürdüm.
***
Biraz yürümek için otobüsten erken inmiştim. Kıvrımlı, yüksek kaldırımlarda ilerliyordum.
İleride orta boylu, parlak bir bina vardı. Ve orasıda benim gideceğim Sadabat Gözlem Evi'ydi.... İçerisi gayet şık tasarlanmıştı. Etkilenen gözlerle etrafıma bakınıyordum. Duvarlarda bir takım posterler vardı. Tam arkamı dönüyordum ki omzuma bir şey çarptı.
Ve bir ses ''Çok pardon.'' dedi.
Kimdi bu sesin sahibi? Başımı sesin geldiği yöne çevirdiğimde hafif bir gülümsemeyle karşılaştım. Onu ilk defa gülerken görüyordum. Evet neredeyse İKİ aydır her cuma onu izliyordum ama ilk defa bu sıcacık gülümsemeyle karşılaşıyorum. Kendi gibi masum ve güzel bir gülümsemeye sahipti bu kadın. Bu kadın benim şiirlerimin konusu ve benim ''Eylül Aşkım''dı.
''Önemli değil asıl ben sizi görmedim. Özür dilemsi gereken benim.'' dedim. Doğruydu onu görmemiştim ama sadece şuan için. İki aydır ben onu görüyordum. O ise... beni hiç görmemişti.
''Tekrar kusura bakmayın.'' dedi ve benden uzaklaşmaya başladı. Üzerindeki elbiseyi şimdi daha rahat görebiliyordum. Siyah üzerine büyük pembe çiçekli bir elbiseydi. Omuzlarını örten kısmı tüldü. Ayakkabıları ise moda programlarında sık sık adı geçen bir ayakkabıydı. Şapkası ve montu olmadığı için saçları tamamen belliydi.
***
-------------------------------
Yazım yanlışım varsa kusura bakmayın. :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRAZ BEN EN ÇOK DA SEN
RomanceŞimdi tanıyın beni. Ben Araf SONAY. Cennetle cehennem arasında gidip gelen biriyim. Ne çok masumum ne de çok kirli. Peki ilerde ne olacak? Onu bulursam ne yapacağım? Bende onun gibi ellerimle kendimi cehenneme mi atacağım? Kötü dediğim insanlar kad...