Ayağa kalkmadan yavaşça geri geri gitmeye başladım kapıya ulaştığımda arkama bakmadan salondan çıktım ve hızlı adımlarla uzaklaşmaya başladım . En son Zayn dudaklarını ayırmıştı ondan , ikisinden de iğreniyordum . Ben .. benim için konuşacağını sanmıştım , ne kadarda aptalım! Bahçeye gittiğimde bizimkiler yoktu. Tabi ya Ronny'e bugün bir kaç işim olduğumu söyleyip gönderen bendim.
Bir taksiye atlayıp eve gitmeyi planlıyordum .
''Selam . '' yanımdaki sarışın çocuğa gözlerimi çevirdim.Bu Dustin'di . Ona sinirliydim , her ne kadar o kızın ben olduğunu bilmese de sonuçta bunu onunla planlamıştı . Ben olmasam başka kıza oynayacakları o oyunu .
''Selam .'' diyerek ondan uzaklaşmaya başladım , şuan gerçekten sinirliydim .
''Valenia , lütfen biraz konuşabilir miyiz ??
''Yaptığın şeyi savunamazsın Dustin , o gece nasıl kırıldığımı bilemezsin! şimdi eve gitmem gerekiyor lütfen rahat bırak'' bu sefer bağırmıştım . Şanslıydım ki çevrede kimse yoktu .
''Tamam bak seni eve bırakabilirim , o sırada konuşmuş oluruz . '' Gözlerimi yere çevirdim , aslında diğerine bile bir şans vermişken Dustin'e bunu yapmam haksızlıktı . ''
''Pekala.'' dedim . Bana samimice gülümsedi , öne yanına oturdum . Okuldan geri geri çıkarken , emniyet kemerini takıyordum .
''Hey sende takmalısın . '' dedim kemeri gösterek , ona gülümsemiştim .
''Ah , evet haklısın bundan pek hoşlanmasamda takacağım . '' oda gülümsemişti .
''Valenia , benim hiçbirşeyden haberim yoktu . Yani o kızın sen olduğundan . Yalnızca Zayn'le bir iddiaya girmiştik . Daha önce Parley'de yaptığımız gibi ve tekrar yaptık ki bu çok adice farkındayım , zaten son verdik saçmalık işte . ''
İç geçirdim , gözünü yoldan ayrıp bana bakmaya başladı . Tekrar önüne döndü .
''Bu saçma ve bir o kadarda kötü bir oyun . Nedir bu tür şeylere merakınız ?''
''Eğlence olarak görüyoruz işte , yani görüyorduk . Zaynle ben genellikle rekabetten hoşlanırız , arkadaş sayılmayız yani ne olduğumuzu bende bilmiyorum . Tek bildiğim seninle arkadaş olmak istemem . ''
Gözlerimin içine bakmıştı . ''Pekala , bunu affedeceğim ama tek bir-''
''İnan olmayacak . '' diyerek bana temin verdi . Gülümsedim .
Eve gelene kadar sohbet ettik , yarım saat önce yaşanan olayları düşünmememi sağlamıştı . Dustin , iyi biriydi . Öyleydi , Zaynle benziyorlardı ama onlar bir o kadarda çok farklıydı .
Arabadan indiğimde Dustin kötü bir espiri yaptı ona yüzümü buruşturduğumda , bu sefer ikimiz gülmeye başladık .
''Keyifler yerinde . '' dedi Zayn . Arabadan yeni inmişti .
Bize doğru gelmeye başladı , sert gözlerle ona bakıyordum . Bakışlarıma aldırmadı , ya da bunu Dustin'in yanında sormadı .
''Evet , Dustinle çok iyi anlaşıyoruz , o çok iyi bir arkadaş . ''
Derin bir iç geçirdi ve yamuk gülüşünü belirtti . ''Süper ikili olursunuz bundan eminim . ''
Dustin'e bıraktığı için teşekkür ettim , yanındakine ise bakmadan gittim . Artık onunla tek bir münasebetim kalmamıştı . Fazla uzaklaşmamıştım ki ikisinin konuştuğunu fark ettim . Kesin o ukala hakkımda birşeyler söyleyecekti . Paronayak mı olmuştum yoksa ? . Dayanamayarak arabaların ordan yavaşça yanlarına ilerledim . Bir ara düşecek gibi oldum , ama görmediler . Arabanın arkasında gizlendim . Olamaz , biri görürse çok utanacaktım.
''Daha düne kadar becermek için anlaştığımız kıza ne çabuk ısındın ve dost oldun . ''
''Bu seni ilgilendirmez Zayn , ayrıca o çok masum biri diğer sürtüklerden çok farklı . Belkide onunla ..'' Zayn onun sözünü kesti , biraz sinirli görünüyordu .
''İyi , onunla ne yapacağın sikimde değil .''
Hey tabikide umrunda değil!
''Bak ne diyorum , bu akşam tekrar parti var . Gerçek bir parti . Arabalar hazır zaten ne dersin . ''
''Bana uyar , kaybedersen ki kaybedeceksin güzel arabanı senden koparırım . ''
''Senin içinde geçerli bu . ''
''Olur , kaybettiğin rövanşını böyle almayı planlıyorsan unutma . Seni sikeceğim , her zamanki gibi . '' Alay eder gibi gülmüştü . Dustin buna aldırmadı .
''Görüşürüz , Malik! ''
Zayn başını 'görüşeceğiz' anlamında salladı ve arabasına binerek yarışın olacağı yere gitti . Dustin de giderse artık bende gidecektim . Resmen onları dinlemiştim . Gerçi ilk defa yapmıyordum ,ama ne hakkında konuştuklarını bilmem gerekiyordu . Dustin cebinden telefonunu çıkarttı ve bir numarayı çevirdi .
''Zayn işi tamam , arabasına gerekeni yapın . Malik'in sonu gelecek . '' Ardından bir kahkaha patlattı . Duyduklarımı ilkte hazmedemedim . Malik'in sonu mu gelecek ? . Hayır Dustin bunu yapamazdı , olmaz . Şaşkınlıkla , titremeye başladım . Engel olmalıydım hemde hemen .
Dustin arabasına binerek uzaklaştı , koşarak eve girdim .
''Ronny! . '' Ronny içerde tırnaklarını ojeliyordu , bağırmamla oje şişesini yere döktü .
''Valenia , noldu bu halin ne ? '' Eğilerek yere düşen ojeyi aldı
''Hadi gidiyoruz , Andrew'i ara arabasını hazırlasın yolda anlatırım . ''
Evden apar topar çıktık . Zayn , ölecek miydi ? Dustin bunu yapamazdı .. Hayır.
Andrew arabayı garajdan çıkarır çıkarmaz atladık . Merakla neler olduğunu sordular . Haklılardı , tüm olanları anlatmaya başladım . Andrew , Zayn'i aradı ama tüm çağrıları cevapsız bıraktı . Neyseki yarışın nerede olacağını biliyordu .
''O sikik Zayn'e zarar verirse onu öldüreceğim . '' Andrew gaza bastı . Deli gibiydi . Ona hak veriyordum , daha da hızlı git dememek için zor duruyordum .
Sonunda gelmiştik hava kararmaya başlıyordu , ortalık insan kaynıyordu . Spor arabaları , yarı çıplak kızlar . Zayn hangi cehennemdeydi! Şükürler olsun yarış henüz başlamamıştı .
''İşte ordalar . '' Ronny eliyle karşıda yarışmaya başlamaya hazırlanan 2 spora arabayı gösterdi . Kahretsin!
Üçümüz deli gibi koşmaya başladık bir , Andrew 'Zayn' diye bağırmaya başladı .
Ortada yarışı başlatmak için duran esmer kız bizi fark etti ve beklemeye başladı . Saniyeler sonra orada olduk . Nefes nefese kalmıştık . Zayn ve Dustin araçlarından indiler .
''Neler oluyor , Ne sikim yapıyorsunuz burada ? '' Bir sussan cevabını alacaksın ukala .
''Valenia , neler oluyor ?'' Dustin hafifçe belime sarıldı . Geriledim .
''Bu yarış olmayacak . '' Dedi Andrew öfkeyle . Zayn merakla ve öfkeyle bakıyordu . Acilen söylesem iyi olacak dövecek gibi bakmayı kesmeliydi .
''Yarış olmamalı çünkü , Arabanda bir sorun var yani sonun olabilecek bir sorun sakın binme.'' dedim Dustin'e bakmamaya çalışarak . Zayn'in gözleri alev alev yanıyordu . Ağır çekimdeymiş gibiydim . Saniyeler geçtikçe daralıyordum . Ne olacaktı şimdi ?
Arkadaşlar oy ve yorumlarınız çok değerli . Hikayenin devamı sizlerin elinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAY NEVER TO ME⋆
FanfictionO'nu seviyorum , O'na Asla denilemeyeceğini de biliyorum ..