Viata la mafie

20 3 2
                                    


Marioara pov

Ah inca o zi sediul mafiei. Eu sunt Marioara,sora lui Sebastian care curand va prelua conducerea mafiei noastre, mafia Hatz. Azi e vineri si e ziua in care toate vrajitoarele din mafie ne intalnim. Acestea fiind,eu, Danusia si Reve.

-time skip-
-locatie: beciul mafiei,camera vrajitoarelor-

Intalnirea noastra este brusc intrerupta de Gigel,majordomul nostru. (Ca sa il summonam trebuie sa zicem "behind" si sa asteptam 5 minute si el va aparea).

-time skip-
-locatie: liceul-

Sebastian pov

Am ajuns la liceu mai devreme azi. Am toate temele facute si lectiile invatate ca de obicei. Nu trebuie sa ridic suspiciunea asupra mea.
Cand intru in clasa o vad pe Evelline, dar arata diferit. Era imbracata cu un top negru lucios mulat,blugi albastru inchis mat si niste cizme lungi pana la genunchi.

-time skip-

Am terminat orele si mi am luat lucrurile ca sa plec. Afara am vazut o pe Evelline cu cateva fete si un baiat pe care nu il stiu...o fi oare iubitul ei? Nu,nu are cum...sper...

-time skip-
-locatie: la mafie-

Marioara: buna bro cum a fost la liceu?
O ignor si ma indrept inspre camera mea.
Danusia: skidoodle skidoodle you are now a noodle~ ;))
Reve: *chicoteste*
Eu: fetelor nu am chef de glume *intru in camera mea si inchid usa si o sun pe Anuta* Buna,poti vorbi?

Evelline pov

Odata ajunsa acasa am inceput sa ma gandesc la privirea pe care o avea Sebastian cand m a vazut cu Gigi (Xx_troleu_69_xX). A trebuit sa ii taie Vasilica curentu ca sa aflu cum il cheama de fapt...ce om...Dar revenind la Sebastian,parea socat dar sper ca nu mi am imaginat eu ca era si furios un pic. Perfect,planul meu functioneaza!

Va urma...

My tocilar bad boy <3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum