A történetet az élet - a vén kurva - szülte. A gondolatot pedig, hogy csokorba rendezzem, és tálaljam Lyaney .Feltétlen nézzétek meg tőle az "írásaim gyöngyszemei" könyvet, mert én ezek által vettem észre, hogy még vannak nevető izmaim valahol mélyen a zord külső mögött.
A másik hasonló könyv, amit ajánlok ebben a témában, az RS_elevenbooks "Aranyírkák" gyűjteménye. Ezen is bőven tudtam nevetni, s általuk csak halovány reményem van rá hogy a saját elütéseim mosolyt csalnak még néhány ember arcára. Mert mosolyogni kell, mert nevetni kell, mert hová legyünk, ha már saját magunkon sem tudunk? :3
Osszuk hát a nevetést, mert nagy szükség van rá mindenhol.
Hülyeségeimet tekintve alapvetően szeretek odafigyelni a helyesírásomra... ha gyors akarok lenni, ha nem a legalapvetőbb hibákat vétem ...
* felcserélem a betűket ha kell, ha nem. Mindig és néhány alapvető dolgot nem lehet az angol billentyűkiosztásra fogni. Simán láma vagyok.
* nem nyomok elég erősen, így kimarad egy betű vagy szóköz. Elég gyakori. Ha jegyzetet írok gyorsan hát oda kell figyeljek mert az összes jó szokásommal felvértezem a sztorit. Vagyis olvashatatlanná válik.
*túl erősen nyomom így dupláz, de ez eléggé ritka. Most merengek esetleg be kéne állítanom a sorozat ütést szélesebb intervallumra???
* vesszők ide vagy oda... néha már magam sem tudom. Vagy fukarkodok vagy szórom mintha csak gépfegyverre lőném ... rata-ta-ta-ra . Nesztek. Vesszőt mindenkinek!
* kötőjelek, idézőjelek és minuszok kavalkádja... melyik melyik? Tudja egyáltalán valaki? A szövegszerkesztő automata javításba rakja be nekem, de a wattpad duplázza... így olykor előfordulhat egy kis csavar, zavar...
Hát ... ha van lelkes helyesírás nagykövet, csak nyálazza át nyugodtan a műveimet, én örömmel veszem ha építő jelleggel megtalálják a féltő gondosan elrejtett hibáimat :D
YOU ARE READING
Az ember tragédia
HumorMiért cserélődnek fel és tűnnek el időközönként a betűk a billentyűzetről? S mi van akkor, amikor kétféleképp is letudnád írni a gondolataidat, és a fejedben összemosódott verziók mixe kerül fel a képernyőre?