Capitolul 1

94 3 3
                                    

Era o frumoasa zi de vara. Eu mergeam linistita afara pentru a-mi vedea iubitul . Cand am ajuns la destinatie ma invarteam ca o moara de vant . Am ametit . Am cazut in fund . Langa mine era un copac inalt . M-am uitat sus iar iubitul meu era gol vrand sa se arunce.

-Iubitule, ii spun eu, coboara-ti parul pubian pentru a veni la tine.

L-a intins spre mine . Avea un par pubian foarte lung , uneori , cand ne plictiseam , ii faceam codite impletite . Era adorabil . Am incercat sa ma urc in copac cu ajutorul parului sau pubian .

-Iubitule, parul tau e foarte dur, lung si lucios.Cum e penisul tau de fel.

S-a emotionat . Cand am ajuns in varful copacului unde era si el , a ejaculat pe fata mea . Cu palma mea murdara de noroi, diaree si vin prost de la piata , mi-am luat sperma sa de pe fata si am inceput sa-mi ling palma . L-am luat de mana si am coborat amandoi din copacul inalt . Ajunsi in fata primariei , am vazut o banca ce era plina cu caca de pescarusi , el s-a intins primul . Penisul ii statea ridicat in sus . Asta ma excita foarte tare . Aveam o fusta lunga pana in pamant si un batic pe cap . Mi-am cracanat picioarele iar pe sub fusta mi-am bagat mana . Nu purtam chiloti . Mi-am frecat usor pasarica . Apoi m-am asezat cu fundul meu , nespalat cam de un an , pe penisul lui , si el nespalat de 2 ani . Toata lumea se holba la noi . Poate pentru ca li se parea ciudat ca doi boschetari se iubeau , sau pentru ca mirosul nostru de pasarica nespalata si de penis imputit iti dadea parul din nas jos .. nu stiam . Dar eu inca imi frecam pasarica de penisul lui . Era placut .

Deci, asta a fost primul capitol, stiu foarte foarte foarte dragut :))). Sper ca v-a placut .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 23, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Iubirea unor boschetariWhere stories live. Discover now