МЛЪКНИ И ЯЖ

677 28 1
                                    

......кой беше той?

-Хей хора.- казах аз

-Хей Лия ела да те запозная с брат ми.-каза Розе а аз се доближих до момчето.

-Здравей,Лия аз съм Yeonjun приятно ми е да се запознаем.-каза той

-Здравей Yeonjun както виждам вече ми знаеш името -казах с усмивка а той се засмя.

-А защо целя си в рани?-попитах го

-Питай кучето си като влязох в имението и това нещо ме нападна!-каза изнервен а ние се засмяхме

-Така хайде сега да те учим да стреляш.-Задърпа ме Jungkook

Опитвах се опитвах се но все не можех ядосах се и хвърлих пистолета.

След 15 минути

Най-после успях най после уцелих мишената толкова се зарадвах че тичах като луда из стаята не ми пукаше че всички ме гледат като ненормална !

-Лия....Лия...ЛИЯ УСПОКОЙ СЕ ДЕ !- викна ми Suga а аз спрях погледнах го сякъш ще го убия и пак си тичах като луда

След 20 минути

Вече си бях в стаята и се чудех защо Лейди е рейгирала така с Yeonjun? Дали е  яла нещо което я е побъркало или просто защото е видяла непознат човек но не не е това . Защо ли? Взех кучето в себе си и изведнъж тя ме ухапа до кръв ! Вече знам че не е било защото е непознат човек  нещо и има! Супер сега трябва да си промия раната.
Слязох долу но никъде не намирах нито аптечка нито нищо! Видях че Jin е на дивана и реших да го попитам къде е но телефона му звънна и реших да подслушам.

-Да.........да шефе..........не но скоро............знам до 2 седмици е при вас............знам............горе в стаята си е.............добре.....да ще я проверя.........да добре..........чао.-каза Jin но коя ще е до 2 седмици при шефа му нали Jungkook му беше шеф?Какво става?Видях че идва на сам и реших да побягна в кухнята за да ке направя че търся нещо да си почистя раната така и направих. Jin дойде.

-Хей Лия.

-Хей Jin.

-Какво търсиш?

-Нещо да си почистя раната но не намирам нищо.

-Провери ли в този шкаф на който пише с главни букви ,,ЛЕКАРСТВА И ДРУГИ"-попита ме като се засмя

-Боже не съм-казах като се пляснах по челото.

Промих си раната и отидох в стаята си . Първото което си помислих че Jin крие нещо но не знам какво. А второто нещо което си помислих защо Лейди е такава дали не е от някоя храна. Проверих в интърнет и няма никаква храна която да карат кучетата да рейгират така но имаше някъкво шишенце за кучета които ги карат да пулодяват . Обърнах се към лейди и видях че си дъвче леглото. Дали някой не и е дал това шишенце? Скрийншотнах го не знам защо но го направих. Реших да отида при Куки.
Почуках на вратата и той ми отвори.

Mafia is my love (ЗАВЪРШЕНА) Where stories live. Discover now