Tek Gecelik

205 3 5
                                    

Yine sabahın köründe kalktım ve okuldayım. Sınıfa çıktım ve çantamı sırana fırlatıp, gürültüyle sınıftan çıktım. Kantine inip kantinci Mahmut abiye iki tost söyledim. Sonra okuldaki özel masamıza oturdum. Özel masa dediysem bizim çetenin masası ve evet küçük bir çetemiz var ;) Yalnız kurt değilim tabii. Hande ' de oturuyordu masada. "Selam bebek" dedim , Hande'de telefondan gözünü ayırmadan (her zamanki gibi) "Selam" dedi. Hande ' den bir şey çıkmayacağını anladıktan sonra bendr aşkım, her şeyim, biricik kankam Koray'ın yanına gittim ve ona tam anlamıyla sırnaştım. O da kolunu omzuma atıp yanağımı öptü. Bu çovuğu çok seviyom ya. Kardeşim gibidir benim, tek fark Koray bana kardeşimden bile daha yakın (yani kardeşim olsaydı daha yakın olurdu heralde ;) ) Sonra Koray bana dönüp " Kızım ayı mısın sen, yine mi iki tost aldın ?" " Ya sana ne be? Hem ben spor yapıyorum birkere, kilo almıyorum yani." "Peki peki bir şey demedim" deyip yenilgisini kabul etti. Sonra birden bire "Ben çok kötü bir şey yaptım" dedi.
" Ne oldu?" Sessizlik... "Koray söylesene ne oldu?" Sessizlik... "Koraaay"
"B-ben"
"Sen ne ?"
"Söylenecek bir şey değil aslında , yani söylemeye dilim varmıyor." Yüzüne şaşkın şaşkın bakıyodum çocuğun. Hiç bir şey anlamamıştım.
"Ama gösterebilirim, en azından söylemekten daha kolay."
"Tamam ama hiç bir şey anlamadım"
"Okul çıkışı gideriz gideceğimiz yere"
"Tamam"

Bütün gün aklım Koray'a takıldı. Bir şey de söylemiyodu piç. Acaba ne yapmıştı? Son dersin zili çaldığında koşarak Koray'ın yanına gittim.
"Hadi gidelim"
"Annem beni çağırdı yani ben seni evinde 7 gibi falan alırım."
"Ne diyon lan sen ! İlk önce merak ettir sonra annem eve çağırdı geç gidicez. Gösteripde vermemek gibi ! Dalga mı geçiyon lan sen benimle ?!"
"Sakin ol lan! 7' de alırım seni."

Eve gidip üstümü değiştirdim bende. sonra Koray beni arayıp geldim deyince hem meraktan hem heyecandan koşarken merdivenlerden yuvarlandım AQ. Kndimi hemen toparlayıp dışarı çıktım Koray beni elinde telefon bekliyodu. Arabaya bindiğimde yol boyu konuşmadım. Şaka lan şaka bütün yol boyu Koray'ın başının etini yedim. Ama çocuk nuh dedi (hatta onu bile demedi) peygamber demedi. Sonunda araba durunca geldiğimiz yeri gördüğümde biraz şaşırdım çünkü bir barın önüne gelmiştik.
"Burası mı ? "
"Evet."
İçeri girdiğimizde birden herkes "Sürpriiiiizzzz" diye bağırdı. İlk önce ne olduğunu anlayamadım ama sonra Koray bana "Mutlu yıllar kankaların en malı" diyince bugünün doğum günüm olduğunu hatırladım
"Doğum günüm olduğunu ben bile unutmuştum sen nasıl hatırladın lan "
"Eeeee Koray farkı. Hem kankalık kolay iş değik kızım" deyip pis pis sırıttı. Bende güldüm.
"Yanlız sabah me güzel rol yaptın lan" Tam bir şey diğecektiki o daşı pardon hakaret ettim meteoru gördüm. Allahım neler yaratıyon Yarabbi
"O meteor kim Koraayy" Yüzü asıldı
"Hiiç bi arkadaş işte hem hiç heveslenme o çocukla konuşursan kendini 5 dakikada onun evinde 3 dakikada yatakta bulursun,"
"Ama bu çok yakışıklı lan. Bu erkekse bizim okuldakiler ne "
"Sen beni dinlemiyor musun Karen?! HEM BAŞLATMA ŞİMDİ YAKIŞIKLILIĞINA !"
" Ne bağırıyon lan göt"
"Özür"
"Adam olcan işte""Tamam lan tamam."
"Ben içki almaya gidiyorum."
"Tamam ama çok içme sapıtıyorsun sonra"
"Tamam anne"
"Dalga geçme lan benimle!"
"He he ok"
Tabii Koray'ı dinlemedim. Birazcık sarhoş olmuş olabilirim ama çok eğlendim. Mesela şu meteor çocuk -adını hala öğrenemedim- geldi. İçtik, konuştuk, dans ettik. Hiç Koray'ın dediği gibi biri değilmiş bence. Çok eğlendim ama Koray bizi dans ederken görünce beni kenara itip meteor çocukla dışarı çıktı. Bende merakıma yenil düşüp -her zamanki gibi- çaktırmadan onları dinledim.
"Napıyosun Koray"
"Bak Demir -demek adı Demir'di- seni severim ama Karen'den uzak dur."
"Nedenmiş lan o"
"Karen senin tek geceliklerinden olamaz. Anladın mı ?"
"Benim sevgilim senin tek geceliğin olmuştu ama!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love's FalseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin