yarışın galibi

6.7K 286 0
                                    

Birinin beni dürtmesiyle uyandım . Kafamı kaldırdığımda dürtenin emre olduğunu gormem uzun sürmedi. " Emre siktir git boşuna uğraşma dün gece sen tutturdun o bara gidelim diye uyanmıycam . " dedim .

" tamam keyfin bilir ceren hanım yaptığım kahvaltıyı kendim yerim yeniden hazırlamak zorunda kalırsın ve ben toplamam " dedi . Pislik beni tehtit ediyordu . " aa emrecim neden daha önce soylemedin hemen geliyorum " dedim . Ve yataktan fırladım . Altıma beyaz şort ve siyah t shirt imi giydim . Siyah vanslarımı ayağıma geçirip abartısız bir makyaj yaptım. Aşağı indiğimde mis gibi kokular geliyordu bu da emrenin yine harikalar çıkardığına işaretti. Bugün büyük bir yarışım vardı . Ve zorlu geçeceğe benziyordu .kahvaltı yapıp bizim çetenin yanına gitmem gerekiyordu ama ondan once emreyi göndermem gerekiyordu . Tam o sırada telefon çalıyordu arayan annemdi . Emre nin yanından uzaklaşıp telefona cevap verdim . "efendim anne " "hayatım babanın işlerinden dolayı bir hafta yokuz sorun olur mu ? " dedi. Zaten babamın işleri gereği hep yanlızdım. Hem benim için daha iyi olurdu akşam hesap vermek zorunda kalmazdım . Emrenin yanına gittim ve " emre benim annemin yanına gitmem lazım ben seni sonra ararım " dedim . " tamam benimde okula uğramam lazım " dedi. "tamam ben çıkıyorum " anahtarlarımı alıp evden çıktım . Siyah arabama atladım. Bizim depoya sürdüm. Depoya vardığımda herkes burdaydı etraf yine karanlık ıssız bi yerdi . Yanlarına gittim ve "yarış için her şey tamam mı " dedim. Herkes "tamam " dedi . " motorum ve kaskım hazır mı yüzümün gözükmemesi önemli." Dedim . "merak etme ceren her şey hazır gizemli kız adını koruycaksın " kıyafetlerimi giymek için buradaki odama gittim deri taytımı deri çeketmi giydim siyah deri siyah çizmelerimi giydim siyah göz makyajımı yaşıp grubun yanına döndüm. "yarışı kimle yapıcam " diye sordum . "bu çok tehlikeli bir adam ceren dikkat çekmemen lazım kafayı taktımı kurtulamassın ondan ve girdiği yarışlarda birinci olmak için her şeyi yapar ayrıca bir karanlık mafya önsoy holdingin tek varisi . Biraz gerilsem de farkettirmedim. " ismini soyliycekmisininz birkaç saat sonra bir yarışım var " dedim "kağan önsoy normalde böyle yarışlara pek katılmaz ama senin ününü duyunca katılmak istemiş dediğim gibi bu buyuk miktar para onun için az olsa da adını korumaya çalışcak . " "tamam bunu gorcez dedim ve motorumun yanına gittim . Bir kaç alıştırma yapmak fena olmazdı. Sürmeye başlayınca her zamanki gibi ara sokaklardan sert manevralar yaparak ilerliyordum. Ta ki önüme siyah bir araba çıkana kadar . Son anda kurtulmak için motoru durdurdum . İçinden sıyahlar içinde bir adam çıktı ve çok sert bakıyordu . Dibime kadar geldi ve yüzümü görememesi için kaskımı çıkarmadım. " biraz daha yavaş olmalısın küçük kız "dedi. Sinirlensemde kafamı sallayıp motoruma atladım ve geri bizim depoya surdum. Maça yarım saat kalmıştı ve duyduğuma göre kağan denen adam gelmişti. " evet beklenen ikinci yarışçımız da geldi " dedi içlerinden biri . İçeri gelen kişi ile sok oldum ...

Mafyanın Gizemli KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin