Susipažinkite su Eva. Jai 17. Jos tėvams priklauso viena didžiausių parduotuvių tinklų įmonė. Kaip ir supratote ji turtinga, o su turtu ateina ir nepageidaujami charakterio bruožai kaip: pasipūtimas, visko troškimas, buvimas sarkastiškai bei drąsiai. Ji vienturtė tad nepratusi dalintis. Ji populeriausia mokinė mokykloje, bei palaikymo komandos pagrindinė šokėja. Taip pat ji turi vaikiną, gražuoliuką amerikietiškojo fudbolo puolėją. Atrodo, kad tai pasaka, taip? Aišku ji turi viską ko tik kas nors gali norėti, deja taip nėra. Ko Evai labiausiai reikia yra tėvai, jų dėmesys kurio ji negauna, nes tėvai dažnai keliauja. Bet Eva taip lengvai nepasiduoda. Ji nusprenžia bet kokiu atvėju atkreipti dėmesį pradedant nuo mokyklos baigiant policija. Kai Eva būna suiimta tėvams pritrūksta kantrybės tad nuprendžia Evą išsiūsti į turą po pasaulį su dėde Saimonu, bei populeria vaikinų grupe One Direction. Tikriausiai tai vos nekiekvienos merginos svajonė tik ne Evos. Tai jos pats didžiausias košmaras koks tik kada galėjo įvykti, nes ji jų nekenčia. Deja, kad ir kaip ji atsikalbinėtų tėvai ją vistiek išsiunčia į kelionę su dėde ir 5 neišauklėtais ir pašėlusiais vaikinais. Ar Eva išmoks savo pamoką? Ar ji įstenks pasakyti ko ji ištikrūjų nori? Ar neapykanta virs tvirta ir galinga draugyste, o gal dar didesne neapykanta? Ir ar ji ras savo tikrają meilę?
YOU ARE READING
On tour with One Direction. Really? Is this couldn't be worse than it is?
FanfictionLietuviška fanfiction.