8|Güven

639 82 24
                                    

Lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin.

***

O sözlerinden sonra içimde ufak bir korku oluşmuştu. Nedenini bilmediğim bir korku.

Neden öyle demişti ki? Benle ne alakası vardı?

"Uzak dur ondan!"

Bağırış sesiyle kendime geldim.

Myungsoo muydu o?

Az önce bağıran Myungsoo muydu yoksa ben mi yanlış anlamıştım?

Kafamı sesin geldiği yöne çevirdiğimde Kris'e sinirle bakan Myungsoo'yla karşılaştım.

Kris doğruldu ve Myungsoo'ya döndü.

"Durmazsam ne olur?" dedi alay ederek.

"Göstermemi ister misin?" dedi Myungsoo alaycı bir gülümseyişle.

Ah! Neler oluyor!? Bir rahat bırakın lütfen! Bir günümde rahat geçsin!

İnanın ki neredeyse böyle bağıracaktım.

Birden Myungsoo'nun 'Göstermemi ister misin?' dediği aklıma geldi.

Bu olaya el atılmazsa kötü şeyler olacağı belliydi. Ne yapmalıyım, ne yapmalıyım?

Birden zil sesini duyunca çok sevindim.

Zil sesi can kurtaran sesi diye boşuna demiyorlardı.

"Zil çaldı! Hadi sınıflara!" diye bağırınca herkes şaşkın şaşkın bana bakmaya başlamıştı bile.

Yani şey evet biraz saçma olmuştu ama...

Yavaş yavaş dağılmaya başlamışlardı ki bende Kris'le Myungsoo'ya baktım.

Aynı şekilde onlarda şaşkın şaşkın bana bakıyorlardı.

"Zil çaldı. Duymadınız mı acaba? Sınıflaraa!"

Se Na'nın kolundan tutarak sınıfa doğru sürükledim. Umarım onlarda geliyorlardır.

Şimdiden böyle olduysa aynı sınıfta daha kötü şeyler olacağı kesindi.

Kötü düşünceleri kafamdan attım ve sınıfa giren Myungsoo'yla göz göze geldim.

Bakışlarımı başka tarafa çevirerek düşünmeye başladım.

Öncelikle Kris benden ne istiyor ki? Neden düşman kazandın gibi saçma şeyler söyledi?

Ya da neden Myungsoo 'Uzak dur ondan!' diyerek beni korudu?

Myungsoo'yla Kris'in arasında ne geçti de böyle oldu?

Offf! Şimdi kafayı gercekten yiyeceğim!

Se Na'nın sesiyle kendime geldim.

"Iyi misin? O aptal sana ne dedi?"

"Iyiyim Se Na. Ya da yok ben hiç iyi değilim. Yeni düşmanına merhaba de, dedi. Inanabiliyor musun ya? Benle resmen dalga geçiyor!"

"Gerçekten mi!? Yeni düşman mı!? Suzy bundan sonra daha dikkatli ol! O salaktan her şey beklenir. Peki niye sana öyle dedi ki?"

"Bilmiyorum. Ama şuan çok sinirliyim. Benle ne alaka yaa? Beni mi kullanacak? "

"Suzy... Bence siz önceden çıkıyordunuz ya, o yüzden Myungsoo'yla oynamak için seni kullanacak olmasın?"

Se Na' nın bu dediği ile yıkılmıştım. Böyle olabilir miydi? Geçmişle alakalı şeyler için beni kullanacak kadar aşağılık mıydı?

Aşk Mı? Nefret Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin