*1 Skyrius*

867 54 0
                                    

Ryškūs saulės spinduliai krito man ant veido. Aš to taip neapkenčiau. Užsiklojau galvą su kaldra ir bandžiau užmigti. Girdėjau kaip durys atsivėrė ir pro jas įėjo Liusė. Mūsų tarnaitė, bei viena mano geriausių draugių. Jai 23, ji smulkaus sudėjimo, šviesių plaukų, bei žalių akių. Męs visada randam kalbą. Esam panašios ne tik išore, bet ir vidumi. Galima pagalvoti, kad męs sesės, deja.

- Labas rytas panele Eva,- tarė ji.

- Labas... Ei! Juk sakiau manęs taip nevadinti! Mane tai erzina.

- Žinau, nes aš tavo geriausia draugė.

Męs nusijuokėm.

- Kelkis, susiruošk ir varom į mokyklą!,- ji surėkė.

- Tu mane veši? O kur Lenas?

- O taip nusiminei?,- vaidino įsižeidusią.

- Ne. Aišku, kad ne!

- Paprašiau jo leisti man tave nuvešti,- paaiškino Liusė,- Taigi... Eik renktis ir ruoštis kol nepavėlavai ir varom,- tai pasakius ji išėjo palikdama mane vieną didžiuliame mano kambaryje.

Kritau atgal į lovą. Tada suvibravo mano telefonas. Trevis! (Mano vaikinas).

Trevis
Labas, maže. Atvažiuot?

Eva
Ne, susitiksime mokykloje. Myliu :*

Trevis
Gerai, myliu :*

Jis geriausias. Išlipau iš lovos ir atlikusi visus rytinius procesus nulipau žemyn kur manęs laukė mama. Ji padėjo lėkštę su garuojančiais pusryčiais.

- Eva?

- Mmm...

- Mes su tėčiu rytoj išvažiuosim į kelionę darbo reikalais ir paliksim namą tau. Žinau, tai didelė atsakomybė, bet mes tavim pasitikime. Gerai?

- Taip. Gerai. Am... Mes veluojam. Galiu eiti jau?

- Taip. Gali eiti.

Su Liuse išėjome iš namo ir įlipome į mašiną. Važiavom neilgai. Kokias 15 min. Liusė sustojo ir paleidusi mane išvažiavo namo. Staiga mano juosmenį apsijo tvirtos rankos ir priglaudė prie tobulo kūno.

- Spėk kas?,- pašnibždėjo.

- Trevis,- greit atsisukau ir pakštelėjau į jo lūpas.

Jis nusišypsojo.

- Einam. Palydėsiu iki klasės.

Jis prisitraukė mane arčiau ir pabučiavo. Nuėjom iki spintelės. Aš išsitraukiau pirmosios pamokos vadovėlius ir su Treviu nupėdinau iki klasės. Nuskambėjęs skambutis skelbė pamokos pradžią.

- Susitiksim per pertrauką. Gerai?

- Aha...

Jis prisitraukė mane arčiau ir pabučiavęs dar vieną kartą išėjo. Visi skuvėjo į klasę. Įėjus į klasę pamačiau kaip į mane žiūri moksliukė.

- Ko žiūri išsproktake?,- pasakiau jiai.

Ji pasimetė

- Prašau atsisėsti į savo vietą panele Eva.

- Ačiū už leidimą,- pasakiau sarkastiškai ir atsisėdau.

On tour with One Direction. Really? Is this couldn't be worse than it is?Where stories live. Discover now