Eerste Werk Dag

31 1 1
                                    




Vandaag is mijn eerste dag op werk. Ik ben de nieuwe assistente van Daddy Mark Rutte.  Hij weet nog niet wie ik ben, maar ik weet al wel van alles over hem. Ik ben hem al jaren aan het internet stalken, en volg hem sinds dag één op Hyves, Facebook, Linkedin, Snapchat en Instagram. Al die jaren, en vandaag ontmoet ik hem echt.

Ik heb een sexy lingerie setje aangetrokken onder mij strakke rok, en ik draag een laag losgeknoopte blousje. Ik hoop dat hij door heeft hoe lekker mijn kont eruit ziet in deze rok. Oh! Hij komt aan lopen, ik hoop dat hij niet ziet hoe erg ik aan het blozen ben. Hij staat nu recht voor me, door de wind ruik ik zijn nieuwe perfum, erg mannelijk maar ook een vleugje zoet.

Hij vraagt me of ik achter hem aan wil lopen, mee naar zijn kamertje. Hij hoeft nog geen 1 seconde te wachten of ik schreeuw al "JA!". Ik weet dat iedereen mij kan horen en mij aankijkt, maar dat maakt mij niet uit want ik ben eindelijk samen met mijn Rutte, Mark Rutte.

[onderweg naar zijn kamertje]

Ik kijk om me heen, terwijl ik stilletjes achter Mark aan loop. Hij heeft door dat ik een beetje nerveus ben. Hij pakt mijn hand vast en kijkt me aan; 'Het is oké om een beetje nerveus te zijn op je eerste dag Y/N'. Ik bloos een beetje en knik dan met een geruste blik om hem te laten weten dat wat hij zei erg heeft geholpen. Nadat we een stukje verder zijn gelopen komen we een groep collega's van Mark tegen. Ze schudden elkaar vriendelijk de hand, en kijken dan met een nieuwschierige blik mijn kant op. Mark legt zijn hand po mijn schouder, en introduceert mij dan als "Zijn nieuwe assistente". Ik krijg een raar gevoel in mijn buik. Het voelt goed om zijn hand op mijn schouder te voelen, maar hij ziet mij alleen maar als zijn saaie assistente! Hij ziet dat ik in mijn gedachten verdwijn, en vraagt of het wel goed met mij gaat. Ik kijk hem aan met een glimlach, en zeg dan met een grappige toon; 'ja hoor, ik denk dat ik gewoon wat koffie nodig heb' en iedereen lacht.

[in het kamertje]

Terwijl Mark de deur voor mij openhoudt, loop ik vol spanning het kamertje in. Zodra Mark zelf ook binnen is, doet hij het de deur achter zich dicht en zegt dan met een diepe zucht; "Eindelijk wat tijd en privacy voor ons alleen...". Ondanks dat ik weet dat hij het niet zo bedoeld, voel ik vlinders in mijn buik ontstaan. Die vlinders verdwijnen gelijk weer wanneer hij zijn zin afmaakt "...Nu kan ik je alles goed en rustig uitleggen". Hij vraagt of ik achter hem aan wil lopen naar mijn kantoortje.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 28, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Verliefd op Mark RutteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu