ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ: Part 1

658 38 27
                                    

1 ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ

Καλώς ήρθατε σε έναν καινούριο μαγικό κόσμο. Όπου εδώ όλα επιτρέπονται. Διάλεξε τι θες να είσαι. Καλός ή κακός; Άμα θες να είσαι καλός θα σου έλεγα καλύτερα να φύγεις και να είσαι μόνος σε αυτόν τον δρόμο που διάλεξες να έρθεις. Θες να είσαι κακός; Τότε διάλεξε μία θέση και κάθισε. Καλώς ήρθες για μια ακόμη φορά. Εδώ ο καθένας κάτι ότι θέλει. Θες να κάνεις κακό σε κάποιον; Τότε κατέστρεψε τον. Θες να σκοτώσεις κάποιον; Είσαι ελεύθερος να το κάνεις. Δεν υπάρχουν φυλακές πλέον. Όλοι έχουν δραπετεύσει από τις φυλακές του Άζκαμπαν. Και όλοι τους ήρθαν εδώ. Δίπλα στον Βόλντεμορτ. Έχουμε αυτούς που ανήκουν στην σκοτεινή πλευρά. Αυτοί μπορεί να σε αφήσουν και να ζήσεις αν τα βάλεις μαζί τους. Όμως, θα σε προειδοποιήσω για κάτι. Μείνε μακριά από τους Θανατοφάγους. Αν τα βάλεις μαζί τους, δεν θα αφήσουν ούτε τα κόκκαλα σου. Καλό ή κακό; Το καλό πλέον δεν το κυβερνάει κανένας. Από την μέρα που ο Άλμπους Ντάμπλντορ πέθανε όλοι από την καλή πλευρά έμειναν μόνοι τους. Το κακό είναι πιο δυνατό από ποτέ με άρχοντα τον Βόλντεμορτ και δίπλα του να έχει τους Θανατοφάγους και τους Σκοτεινούς.

Ερμιόνη Γκρέιντζερ

Καθαρίζω τον πάγκο του μαγαζιού καθώς είμαι έτοιμη να κλείσω και για απόψε. Πληρώθηκα σήμερα και είμαι τόσο χαρούμενη. Τα πρώτα λεφτά που κατάφερα να αποκτήσω με τον ιδρώτα μου. Έχω πιάσει δουλειά σε ένα μαγαζί με καφέ και διάφορα γλυκά. Κατάφερα να νοικιάσω και εδώ κοντά ένα σπίτι. Μικρό φυσικά αλλά για εμένα είναι ότι πρέπει. Αφότου τελειώνω με το καθάρισμα είμαι έτοιμη να φύγω όμως η φωνή του Βίκτορ με σταματάει. Ο Βίκτορ είναι ο γιος του ιδιοκτήτη.. Είναι πολύ καλός μαζί μου.

"Τέλειωσες για απόψε;" με ρωτάει και χαμογελάω

"Όπως βλέπεις ναι." απαντάω και ανταποδίδει το χαμόγελο. Για λίγα δευτερόλεπτα κοιταζόμαστε χωρίς να λέμε κάτι. Οπότε αποφασίζω να ανοίξω την πόρτα ώστε να φύγω όμως η φωνή του με σταματάει ξανά.

"Ερμιόνη, ξέρεις, αναρωτιόμουν..." γυρίζω ξανά προς το μέρος του 

"Θέλεις να πάμε για φαγητό; Ξέρω ένα πολύ καλό εστιατόριο με υπέροχο φαγητό." χαμογελάω και η αλήθεια είναι ότι θέλω να βγω για φαγητό μαζί του. Θα ήθελα πολύ να τον γνωρίσω και εκτός δουλειάς. 

"Φυσικά και θέλω Βίκτορ. Άλλα πρέπει πρώτα να πάω σπίτι και να ετοιμαστώ. Δεν μπορώ να έρθω με τα ρούχα της δουλειάς." ο Βίκτορ κουνάει το κεφάλι του θετικά και συμφωνεί μαζί μου

Black Love {Dramione Fanfiction}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang