"Sizi burada parçalamak için sabırsızlanıyorum!" dedi İzumi eldivenindeki bıçakları göstererek.
"Renklerimden kurtulamazsiniz savaşçılar. Eliza-Chan burada oldugu sürece kaybeden siz olacaksınız!"Eliza gözlerini kapattiginda kıliklari normale dönmüştü. Bi elini beline koydu. Gayet rahattı. Ve konuşmaya basladi.
"Sayıca fazla olsanız bile buyuculer her zaman sizin gibi savaşçı eziklerden ustun olmustur. Neden savaşçı şehrinin nüfusu az saniyorsunuz?"
"Bu kadar konuşma YETER!"İzumi eldivenli elini biraz uzatarak koşmaya basladi. Hedefi Eliza'ydi.
Eliza hemen kenara çekilip saf enerji büyüsünu kullanarak yumruk yapıp onun yere düşmesini sağladı.
"Hemen yere yigildin bakıyorum."Yumruk çok sertti ve İzumi'nin ağzından biraz kan gelmişti.
"Bunun gibi bir şeyde hemen yıkılacak birisi değilim ben!"*******
Keiko'nun karsisinda Rina, Yang ve Miya vardı.
"Ama böyle adaletsiz olmadı mi? 3e karşı tekim. Renklerim bile bunu anlayabiliyor."dedi ve somurttu.
"Burada oyun oynamıyoruz Keiko."Rina çok ciddiydi. Miya oklarindan ikisini yayına yerleştirip onu nisan almıştı. Ama Keiko hemen onu fark etmişti.
"Oklarin bende bir etkisi olmaz maalesef." diyip gülümsedikten sonra;"Beyaz Renk!"
Bu büyüyu yapınca Miya'ya doğru çok güçlü rüzgar esti ve yayı ve okları ondan uzağa uçtu. Bu ani fırsat bilen Yang ona doğru toprak fırlattı ve Rina'da da arkasından saldiriya geçti.
"Kahverengi: Toprak Kalkanı!"
"N-ne?!"Yang'in attigi toprak havada iken ufalanmisti. Rina da tam saldıracak iken 4 bir yana saran kalkan yaptığı için kılıcını oraya saplamıştı.
Çıkarmaya çalışirken tekrar büyük bir darbe yedi
"Güneş Sarisinin Kör Edici Işığı!"Rina siyah kılıcını dahi görememişti. Hemen ardından ışık patlaması oldu ve Rina havada uçtu ve uzak bir yere çakıldı.
Miya hemen onun yanına koşmaya basladi.
"RİNA!"
"Hey sen nereye gittiğini saniyorsun? Siyahın Durduruculugu!"Miya'nin önünde siyah duvar oluşmustu. Onun yanına gidemiyordu.
"Kahretsin!"O sırada Yang Keiko'nun arkasindan saldırı yapmaya gelmişti tam saldiracakti ki biraz uzaktaki Eliza onu görmüş ve yakalayıp uzağa savurmustu.
"SENİN RAKİBİN BENİM!"
Eliza o sırada açık vermişti. İzumi bu açığı değerlendirip sag omzunza bıçağını sapladi. Ve onun ani sersemlemesini kullanarak yüzünü çizdi.
Yere düşmüştü ama oturur vaziyetteydi. Omzunu tutuyordu ama kalkamiyordu.
İzumi eldivendeki bıçakları onun gözüne kadar yaklastirdi.
"Neden hala bekliyorsun? Son hamleyi Yapta kurtul."
"İlk defa bu kadar cok ölmek isteyen birisi görüyorum. Biraz seninle eğlenecegim Eliizaa-Chan!"İzumi bunu dedikten sonra kendini yerde buldu. Eliza o kadar şiddetli savurmustu ki neler olduğunu anlayamamisti.
Savascilar ve Yang bitkin haldeydiler. Eliza yaralanmış olsa bile kazanmış olarak kabul etmişlerdi kendilerini.
Yerde yatan Yang'in yanına gittiler. Onu baya iyi tanıdıkları için Eliza için iyileştirme büyüsü yapmalarıni isteyecekti.
Keiko normal haline donup buyu yapmadığı için Miya'nin önündeki siyah duvar da dolayısıyla yok olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuroi Miraii
RandomBir gelecek en fazla ne kadar kötü olabilir? Ve ya nasıl daha iyi? Hic bir sorunun cevabını bilmez iken aniden yıllar sonrasında kendini bulmak nasıldır ki? Hem de her an öleceğini bildiğin halde yaşamak için katil oluyor iken.