Sevgililerinin ilk biası onlar olmadığında Stray Kids üyelerinin tepkileri ne olurdu?
Bang Chan:Kesin seninle 'OOo hemen imza,imzalı fotoğraf falan bulayım senin için eheh' falan diyerek uğraşırdı. Sen onu durdurmaya çalışırken sana dönüp 'Bulcammm' derdi. (iyi,bul.)
Minho:Minho seni aegyo ya boğardı.
"Hmmph ama şu an biasın benim dimi" ve sende cringe krizine grip 'evet.s' derdin.
Changbin:Öğrendiğinde sana utanmış/mahçup bir şekilde gülümseyip,
"Biasının ben olduğunu sanmıştım" derdi.
Hyunjin:Aşırı komik bulurdu.
"Abi o nasıl biasın olabilir ya puahaha"(gif.) Seninle baya uğraşırdı ama kıskanç olmazdı.Şu an onun olduğun sürece öncesini umursamazdı.
Jisung:Sana biasının kamera arkasında 'aslında' nasıl biri olduğuna dair iğrenç iğrenç hikayeler anlatırdı.Sen onun abartığını anlayıp geçiştirince,bozulur daha da fazla iğrenç şey anlatmaya başlardı.
Felix:Senin onun üzüldüğünü anlamanı istemesede üzülürdü.Daha çok 'Yeterince iyi değil miyim?' diye düşünürdü.O yüzden ona daha çok sevgi verip,şanslı hissettirmene ihtiyaç duyardı.
Seungmin:İlk başta nasıl tepki vereceğini bilememezdi ama ona,sadece sıradan bir hayran olduğun ve şu a ondan başkasıyla ilgilenmediğini söylediğinde kıkırdardı.Çünkü seni seviyor :)
Jeongin:Dürüstçe,ilk başta,özgüvensiz olduğundan alınırdı ama bir süre sonra atlatır ve grubunu desteklemeni güzel bulurdu,yani?
...
Stray Kids biasınız kim?
...Alıntı yapılan Tumblr hesabı:oh-hoshit
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NCT&STRAY KIDS Tepkileri
RandomBu kitapta Tumblr'da NCT ve Stray Kids'e ait yabancı tepkilerin Türkçe çevirileri yayınlanacaktır. Çeviriler kitap sahibine aittir. •SMUT DEĞİLDİR.