Jongin gözlerini açtığında yüzüstü uzandığı yatakta sırtüstü döndü ve döndüğü gibi ağzından çıkan ufak inlemeye engel olamadı.
Kalçalarına hissettiği sızı dün akşam olanları ona en başından hatırlatırken herşeyi en başından yaşamış gibi bir titreme sardı bedenini.
Dün herşey tanrıya şükür bitip Kyungsoo onu odada yalnız bırakınca birkaç dakika kadar hiç haraket etmeden Kyungsoo'nun onu bıraktığı yatakta haraketsiz şekilde beklemiş, acısı hafifleyene kadar gözlerini kapatıp dinlenmeye çalışmıştı. İlk defa tecrübe ettiği bu deneyim hoş olmamasının yanı sıra ona cidden bu adamın kölesi olduğunu tekrar ve tekrar hatırlatmıştı.
Belki de en başından ona tamamen itaat etmiş olsaydı efendisi ona ceza vermeyecekti. Belki de bunu hak etmişti.
Gözlerini açtı ve tekrar kapattı. Hayır, hiçte bile hak etmemişti. Sadece bu adam psikopattı. Düşünceler beynini kurcalamaya devam ederken kendini iyi hissettiği zaman duş almayı planlanmıştı. Ta ki uzandığı yerde yorgunluktan uyuya kalana kadar.Yavaşça yataktan kalktı ve dün uyuya kaldığı için alamadığı duşunu almak icin yavaş adımlara ayağa kalktı. Banyoya doğru ilerlerken gözü kapıya kaydı. Anahtar yoktu. Dün odadan çıkarken Kyungsoo onu da almış olmalıydı. Yavaşça banyoya ilerledi ve eliyle kapının iki tarafını yokladı. Burda da anahtar yoktu. Odadan dışarı çıkarken üstündeki ürpertiyi atmaya çalışıyordu. O adamın evde olmaması için dua ediyordu çünkü eğer evdeyse duş falan almayacaktı. Hem de hiçbir kapıda anahtar yokken!
Koridorda savsak adımlarla yürürken etrafına bakıyordu. Evi daha net inceleme fırsatını da değerlendirerek biraz gezdi ve evde kimsenin olmadığına kanaat getirdi.
'tanrıya şükürler olsun' diye geçirdi içinden. Yukarı çıkıp banyoya kendini atarken üstündeki tüm gerginlik ve tedirginlik uçup gitmişti.Küvete doldurduğu sıcak su şuan onun için tamamen kutsaldı. Biraz rahatlamaya ihtiyacı vardı. Ve bu adama ayak uydurma işini nasıl sürdürebileceğini düşünmesi gerekiyordu. Buyurduğu şeyleri yapmadığı için hergün kalçasının tokatlanmasını istemiyordu!
Kıyafetlerini yavaşça çıkardı ve büyük banyonun içindeki boy aynasına döndü. Hafifçe belini kırdı ve vücudunu yan döndürmeye çalıştı. Gözü Kalçalarına kayarken ağzı şaşkınlıkla açılmıştı.
Kızarmış kalçaları tenine tezatlık oluşturuyordu. O kalpsiz herifin bu kadar ileri gidebileceğini tahmin etmemişti.Kafası tekrar dün akşama kayarken Kyungsoo'nun parmağını deliğinde hissettiği an aklına geldi ve olduğu yerde titredi. Tüyleri diken diken olmuştu. Bu kadar masum gözüken, aşırı derecede güzel bir yüze sahip bu adam nasıl olur da bu kadar acımasız olabilirdi aklı almıyordu. Vücudunu yavaşça küvete bırakırken ağzından rahatladığını belirten mırıltılar çıkarıyordu.
Kafasını arkaya attı ve gözlerini kapattı. Sıcak su Kalçalarındaki acıyı alıp götürürken elini biçimli gövdesine indirdi göğsünü ovalarken burada saatlerce kalabileceğini hissetti. iki elini de küvetin kenarlarına attı ve uzandığı yerde tekrar uyuyabilecek kadar mayışmış olduğunu umursamadan tüm stresini uzaklaştırdı.Soğuk.
Soğuk birşey vardı.
Yüzünde hissettiği soğukluk, bir nefesti.
Bir nefes!
Gözlerini hışımla açarken gördüğü manzarayla ellerini vücuduna sardı.
Lanet lanet lanet!
Ne zamandan beri oradaydı? Kontrol etmişti halbuki. Az önce evde değildi! Ah hayır belki de küvete girdiği andan beri hep kendisini izliyordu.
Kocaman gözleriyle çömelmiş ve kollarını küvete dayamış zevkle Jongin'i izleyen Kyungsoo kölesinin tepkisine kahkaha atmak istemişti. Sadece ufak bir tınıyla güldü ve ayağa kalktı.
" L-lütfen çıkar mısınız buradan?
N-ne işiniz var sizin burada?"
Elleri vücudunda yüzü utançtan kızarmış Jongin Kyungsoo'yu kendince azarlarken ayağa kalktığı an gördüğü geniş, çıplak ve kaslı göğüs ile kendi gözlerini kapatmış ve daha bir utançla bağırmıştı
" lütfen çıkın burdan! "
Kyungsoo elini onun yüzüne koyarken sesi kadife kadar yumuşaktı.
"gözlerini aç. Eninde sonunda bu görüntüye alışman gerekecek"
O sırada Jongin sadece buradan çıkıp gitmek için ayağa kalkarsa Kyungsoo'nun onu çıplak göreceğinin farkına varıp köpüklü suyun içine daha da gömülmüştü.
Kyungsoo'nun eli Jongin'in yüzünden boynuna kayarken tekrar etti bu sefer emir veren ses tonuyla
" gözlerini aç"
Jongin bunun bir emir olduğunu idrak ederek gözlerini yavaşça açtı.
Kyungsoo onun gözlerini açtığını gördüğü an boxerını hızla çıkardı.
Jongin hemen onun yüzüne bakmış ve tanrıya şükür ki onun mahrem bölgelerini görmemişti.
Ah buna hazır değildi.
Kyungsoo küvete ayaklarını soktu ve yavaşça Jongin'in arkasına uzanırken Jongin'i kendine doğru çekti.
Çıplak göğsü genç kölesinin sırtına değiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Caliente (Dokai) ✔️
Fanfic"Ben yokken sen uslu muydun?" Kyungsoo bileğinden Rolex'i yavaşça çıkarırken kapıya yaslandı. Gözleri itaatkar bir şekilde önünde oturan genç erkeğe yapıştı. "evet" "bana düzgün hitap et" "e-evet baba" Jongin usulca sızlandı. {Yetişkin içerik} (Yan...