Tyrell kışı ilk bölüm
📖Keyifli okumalar...
Yeşil ulu meşenin yaprakları sararmaya yüz tuttuğunda Wayyne'nin merkezinde inanılmaz bir koşuşturmaca baş gösterir. Aynı günler yeşil meşenin kardeşlerinin dikili olduğu adalarda da yapraklar bu olaya bir bir ortak olur. Ağaçların gizli ruhları aydınlığa çıkar, devinimlerindeki değişimlerini görmek için .
ceylanlar,tilkiler,tavşanlar,vaşaklar,köstebekler,kuşlar,böcekler; doğalarının döngüsüne tanıklık ederler, saygılarını ve sevgilerini ulu meşelerine sunarlar. Wayyne bu yüzden yılda dört büyük balo düzenler,mevsim hazırlıklarının yapıldığı ayın sonu herkes kraliyetin ana topraklarında büyük balo ve şölene katılır.
Yirmi sekiz ada koruyucusu ve iki köprü savunucusu olmak üzere otuz kişilik denge muhafızları vardır bunun yanı sıra, bunlar vali gibi görevleri gereği bulundukları adanın bütün düzeninden sorumludur. Wayyne toprakları ana karaya üç yerden bağlıdır ve bunlarda kesik kesiktir. Merkezde kraliyet topraklarının bulunduğu aslan pençesi şekilli ada ve Aslan pençesine bağlı iki köprü savunucusu adaları ve onlara bağlı diğer küçük adalar; yönetim bu sayede adeta dişli çarklar misali düzeni sağlar.
Adalar sayesinde siyasi yönden aşılmaz olarak nitelendirilen savunma hattına sahiptir aynı zamanda Wayyne. Kendi halinde kurulu düzeninde birlik beraberlik içinde hüküm sürdürür;
Köprü savunucuları da hazırlıklara Wayyne'nin zıt kutuplarında başlamıştı biz bunları anlatırken; sonbahar hazırlıklarının yönetiminde yer alıyorlardı. Thorin ve Kerena,Aslan pençesinin önde gelen liderlerindendi fakat herkes bilirdi ki iki savunucu da asla anlaşamazlardı. Thorin, Kerena'nın yönetim biçimini aşağılamaktan geri durmaz; Kerena da Thorin'i kendisi kadar iyi savaşamadığı için eleştirirdi. Fakat vazifelerini ikiside başarıyla yapıyorlardı...
~•~■■~•~
Kerena kuzey köprüsü'nün savunucusuydu ve şu dakikalar kızgınlığı artmaktaydı.
"Yaprakları saymayı bitirmek bu kadar zor olmamalı! "
Yerde hızla dolaşan periler kendi renkleriyle işaret koydukları yaprakları daha hızlı saymaya giriştiler bunun üzerine, Kerena'nın öfkesinin sonucunu kimse görmek istemiyordu. Kaldıki buradan sonra daha bir çok işde vardı, orman ruhlarının ağaçları, yeni tohumlar, çiçek tarhlarının bakımı ve çimlerin renk değişimleri gibi gibi bütün ormanın ve adanın düzeninin son rötuşları sonbahara göre dizayn edilmeliydi.
"Nüfüs ve yerleşke bildirisi artı olarak Aslan pençesinden gelen döküman nerede?"
Kerena etrafta dolaşıp verdiği emirlerin hemen yerine getirilmesini istiyordu, aklında tutması gereken çok şey varken birde dakiksizlik çekeceği bir şey değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TYRELL KIŞI
Fantasy❄~❄ Wayyne toprakları büyüklü küçüklü adaların çevrelediği, dengenin hüküm sürdüğü bir yaz güneşinin çocuğuyken bir anda buz çağının hüküm gezdiği öksüz topraklarla çevrelenmeye başlamıştı. Etrafında ki adalar da bir bir ani kışın sirayeti baş göste...