프롤로그

226 9 2
                                    

"ᴅᴏᴄᴛᴏʀ, ɪꜱ ᴛʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇʀᴀᴘʏ ꜰᴏʀ ʟᴏᴠᴇ ꜱɪᴄᴋ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʟɪᴋᴇ ᴍᴇ?" ᴛʜᴇ ʙʀᴏᴡɴ ʜᴀɪʀᴇᴅ ɢɪʀʟ ᴀꜱᴋᴇᴅ, ꜱᴡɪɴɢɪɴɢ ʜᴇʀ ʟᴇɢꜱ ʜᴜɢɢɪɴɢ ᴀ ᴡʜɪᴛᴇ ᴛᴇᴅᴅʏ ʙᴇᴀʀ ᴛɪɢʜᴛʟʏ.

ᴛʜᴇ ᴅᴏᴄᴛᴏʀ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴜᴘ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ᴀɴᴅ ꜱɪɢʜᴇᴅ ʙᴇꜰᴏʀᴇ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ꜰᴀᴍɪʟʏ ᴀɴᴅ ꜱʜᴀᴋɪɴɢ ʜɪꜱ ʜᴇᴀᴅ "ᴍᴀ'ᴀᴍ, ᴡᴇ ᴛʀɪᴇᴅ ɢɪᴠɪɴɢ ʜᴇʀ ᴏᴜʀ ʙᴇꜱᴛ ᴛʜᴇʀᴀᴘʏ, ᴡᴇ ᴄᴀɴ'ᴛ ᴅᴏ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ" ᴛʜᴇ ᴅᴏᴄᴛᴏʀ'ꜱ ɢᴀᴢᴇ, ᴛʜᴇɴ ꜱᴡᴇᴘᴛ ᴏᴠᴇʀ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ᴡʜᴏ ᴡᴀꜱ ᴘʟᴀʏɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ᴛᴇᴅᴅʏ ʙᴇᴀʀ ʟɪᴋᴇ ᴀ ᴄʜɪʟᴅ.

"ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡʜᴇɴ ɪ ᴍᴇᴛ ʜᴇʀ, ꜱʜᴇ ᴅɪᴅ ᴛʜɪꜱ ᴛᴏ ᴍᴇ" ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ᴍᴜᴍʙʟᴇᴅ ᴛᴇᴀʀꜱ ʀᴏʟʟɪɴɢ ᴅᴏᴡɴ ʜᴇʀ ᴄʜᴇᴇᴋꜱ ᴀɴɢᴇʀ ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴏᴠᴇʀ ʜᴇʀ ꜱᴜᴅᴅᴇɴʟʏ ᴀɴᴅ ꜱʜᴇ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ʀɪᴘᴘɪɴɢ ᴛʜᴇ ʙᴇᴀʀ ᴜᴘ ᴛʜᴇ ɴᴜʀꜱᴇꜱ ʜᴇʟᴅ ʜᴇʀ ᴛɪɢʜᴛʟʏ ᴀɴᴅ ɪɴꜱᴇʀᴛᴇᴅ ᴀ ꜱʟᴇᴇᴘɪɴɢ ɪɴᴊᴇᴄᴛɪᴏɴ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ'ꜱ ʙᴏᴅʏ.
_

________________________________________

ɪᴛ ᴀʟʟ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡʜᴇɴ ɪ ᴍᴇᴛ ʟᴀʟɪꜱᴀ ᴍᴀɴᴏʙᴀɴ ᴍʏ ꜰɪʀꜱᴛ ᴀɴᴅ ᴏɴʟʏ ʟᴏᴠᴇʀ, ꜱʜᴇ ʀᴜɪɴᴇᴅ ᴍᴇ ʙᴏᴛʜ ᴍᴇɴᴛᴀʟʟʏ ᴀɴᴅ ᴘʜʏꜱɪᴄᴀʟʟʏ.
_

________________________________________

ꜰʟᴀꜱʜʙᴀᴄᴋ
.

•••••••••••••••••

"ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ ʙᴀʙʏ" ᴛʜᴇ ʀᴀᴠᴇɴ ʜᴇᴀᴅ ꜱᴘᴏᴋᴇ ᴀꜱ ꜱʜᴇ ᴘʟᴀᴄᴇᴅ ʜᴇʀ ʟɪᴘꜱ ᴏɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ʙʀᴜɴᴇᴛᴛᴇs. ᴛʜᴇɪʀ ʟɪᴘꜱ ᴍᴏᴠᴇᴅ ɪɴ ꜱʏɴᴄ ᴛʜᴇ ʀᴀᴠᴇɴ ʜᴇᴀᴅ ɪɴᴛᴇʀᴛᴡɪɴᴇᴅ ᴛʜᴇɪʀ ʜᴀɴᴅꜱ ᴀꜱ ꜱʜᴇ ᴘᴜꜱʜᴇᴅ ᴛʜᴇ ʙʀᴜɴᴇᴛᴛᴇ ᴏɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ʙᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴄʀᴀᴡʟᴇᴅ ᴏɴ ᴛᴏᴘ ᴏꜰ ʜᴇʀ.

ᴇɴᴅ ᴏꜰ ꜰʟᴀꜱʜʙᴀᴄᴋ.
.

•••••••••••••••••••••••••••••••

________________

"ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ᴛʜɪɴɢ ᴘᴏꜱꜱɪʙʟᴇ ɪꜱ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ʜᴇʀ ꜰᴀᴄᴇ ᴛʜᴇ ᴄᴀᴜꜱᴇ ᴏꜰ ʜᴇʀ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍ" ᴛʜᴇ ᴅᴏᴄᴛᴏʀ ꜱᴘᴏᴋᴇ.

(So currently I'm having tests so i won't be updating alot and i have also put most of my book's into editing since they were kind of cringey and had no story line or plot so those book will be held for editing and this is a new book)

ʟᴏᴠᴇꜱɪᴄᴋ| ᴊᴇɴʟɪꜱᴀ 💔Where stories live. Discover now