𝗣𝗩𝗛𝗦, 𝗡𝗘𝗪 𝗝𝗘𝗥𝗦𝗘𝗬
2:45 𝙋𝙈
㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛
Teacher: ok class for your summer assignment you and a fellow classmate will be partnered and will be taking care of a baby. The school has provided a home for your baby and your partner.
𝙐𝙂𝙃 𝙨𝙚𝙧𝙨𝙞𝙤𝙪𝙨𝙡𝙮.
Teacher: Alright if you see your name please come and get your form.
𝙋𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙗𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙥𝙤𝙥𝙪𝙡𝙖𝙧, 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙗𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙥𝙤𝙥𝙪𝙡𝙖𝙧. 𝙄 𝙤𝙥𝙚𝙣𝙚𝙙 𝙢𝙮 𝙚𝙮𝙚𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙨𝙖𝙬 𝙢𝙮 𝙣𝙖𝙢𝙚
"𝗬/𝗡 𝗟/𝗡 & 𝗞𝗮𝗶𝗿𝗶 𝗖𝗼𝘀𝗲𝗻𝘁𝗶𝗻𝗼"
𝙉𝙤. 𝙉𝙤𝙩 𝙝𝙞𝙢. 𝙃𝙚'𝙨 𝙤𝙣𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙨𝙩 𝙥𝙤𝙥𝙪𝙡𝙖𝙧 𝙗𝙤𝙮𝙨 𝙞𝙣 𝙋𝙑𝙃𝙎. 𝙄𝙢 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙖 16 𝙮𝙧 𝙤𝙡𝙙 𝙤𝙧𝙙𝙞𝙣𝙖𝙧𝙮 𝙜𝙞𝙧𝙡.
Teacher: partners please come get your paperwork and forms.
𝙄 𝙜𝙚𝙩 𝙪𝙥 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙢𝙮 𝙥𝙖𝙥𝙚𝙧.
Teacher: Ms. L/N where is your partner. Mr. Cosentino
Kai: ugh
𝙃𝙚 𝙜𝙚𝙩𝙨 𝙪𝙥 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙖𝙡𝙠𝙨 𝙤𝙫𝙚𝙧. 𝙒𝙚 𝙜𝙧𝙖𝙣 𝙤𝙪𝙧 𝙥𝙖𝙥𝙚𝙧𝙬𝙤𝙧𝙠 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙖𝙙 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙤𝙪𝙧 𝙨𝙚𝙖𝙩𝙨.
Kai: so y/n right
Y/n: mhm
Kai: look ik we aren't friends but i need this grade or i can't graduate
Y/n: ok?
𝙄 𝙤𝙥𝙚𝙣𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙤𝙧𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙪𝙧 𝙗𝙖𝙗𝙮 𝙞𝙨 𝙖 𝙜𝙞𝙧𝙡. 𝙃𝙚𝙧 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙞𝙨 𝙆𝙞𝙖𝙧𝙖, 𝙨𝙝𝙚 𝙞𝙨 2.5 𝙮𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙤𝙡𝙙. 𝙎𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙝𝙖𝙡𝙛 𝙁𝙞𝙡𝙞𝙥𝙞𝙣𝙤, 1/4 𝙟𝙖𝙥𝙖𝙣𝙚𝙨𝙚, 𝙖𝙣𝙙 1/4 𝙞𝙩𝙖𝙡𝙞𝙖𝙣. 𝙃𝙪𝙝 𝙩𝙝𝙖𝙩𝙨 𝙬𝙚𝙞𝙧𝙙 𝙞𝙢 𝙛𝙞𝙡𝙞𝙥𝙞𝙣𝙤.
Kai: hey aren't u filipino
Y/n: ya aren't u japanese and italian?
Kai: yea haha what a coincidence.
𝙄 𝙛𝙡𝙞𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙖𝙜𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨. 𝙎𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙤 𝙖𝙙𝙤𝙧𝙖𝙗𝙡𝙚.Y/n: omg look how cute she is kairi!
Kai: haha she is pretty cute.
Teacher: alr class go to building 3a to get ur apartment keys and your baby.
𝙒𝙚 𝙜𝙤𝙩 𝙪𝙥 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙚𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙗𝙪𝙞𝙡𝙙𝙞𝙣𝙜 3𝙖. 𝙒𝙚 𝙜𝙤𝙩 𝙤𝙪𝙧 𝙖𝙥𝙖𝙧𝙩𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙠𝙚𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙆𝙞𝙖𝙧𝙖. 𝙒𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙜𝙤 𝙩𝙤 𝙆𝙖𝙞𝙧𝙞'𝙨 𝙘𝙖𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙥𝙪𝙩 𝙆𝙞𝙖𝙧𝙖 𝙞𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙘𝙖𝙧𝙨𝙚𝙖𝙩. 𝘼𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙬𝙚 𝙜𝙤 𝙩𝙤 𝙤𝙪𝙧 𝙖𝙥𝙖𝙧𝙩𝙢𝙚𝙣𝙩.
𝙒𝙚 𝙤𝙥𝙚𝙣𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙚 𝙚𝙭𝙥𝙡𝙤𝙧𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙖𝙥𝙖𝙧𝙩𝙢𝙚𝙣𝙩. 𝙄𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙤 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙩𝙮.
㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛㋛
YOU ARE READING
𝚃𝚑𝚎 𝙱𝚊𝚋𝚢 𝙿𝚛𝚘𝚓𝚎𝚌𝚝-𝙺𝚊𝚒𝚛𝚒 𝙲𝚘𝚜𝚎𝚗𝚝𝚒𝚗𝚘
Teen Fictiony/n was partnered with Kairi Samuel Cosentino. He's one of the most popular boys in school. ur just a lonely little senior and he's a jock senior.