Gece 02.18
+44.... : Niye uyanıksın?
Harry bu numaranın kim olduğunu çok merak ediyordu. Bir türlü bulamamıştı kime ait olduğunu.
Harry: Uyanık olduğum saatleri bile takip mi ediyorsun?
+44..... : Yani...
+44.... : Bir soru sordum ayrıca?
Bu gece Harry'nin morali biraz bozuktu. Geceleri morali daha sık bozulurdu.
Harry: Boşver, anlamazsın.
+44.... : Bir çok şeyi anlayacak kapasitem olduğuna eminim Potter.
Harry: Savaşı düşünüyordum.
Harry: Kaybettiklerimi.
+44.... : Hepimiz bir şeyler kaybettik.
Harry: Anlamıyorsun. Daha ben doğmadan savaş ailemi benden aldı. Sonra Sirius'u, Remus'u, Tonks'u, Hogwarts'taki bir sürü öğrenciyi...
+44.... : Haklısın.
+44..... : Ama artık bitti, değil mi? Önemli olan da bu. Sayende bitti Potter.
Harry: Bitmesi için bu kadar çok şey kaybetmem gerekli miydi? Ya başkalarının kaybettikleri?
+44.... : Herkes bir bedel ödedi.
Harry: Ama bu haksızlık! Kimse bedel ödememeliydi! Voldemort destekçisi Slytherin öğrencileri niye bedel ödemiyor?
+44.... : Ödemediklerini nereden biliyorsun?
+44.... : Şu anda dışlanarak bedelini ödüyorlar. Aileleri Azkaban'da belki. Nereden biliyorsun?
Harry: Onları mı savunuyorsun yoksa ben mi yanlış anlıyorum?
+44.... : Onları savunmuyorum. Bilmediğin bakış açıları var diyorum. Bu tarafı seçmek zorunda kalan kişilerin de olduğuna eminim. Aileleri yüzünden fikirlerini belli edemeyen bir sürü Slytherin öğrencisi Karanlık tarafta gözüktü.
Harry: Mesela kim? Bana bir kişinin adını söyle.
+44.... : Mesela Blaise Zabini.
Harry: Zabini tıpkı Malfoy gibi zorbanın önde gideniydi. İyilik adına kalbinde bir şeyin olduğunu sanmıyorum.
+44.... : Yine insanları yargılıyorsun Potter! Zabini iyi bir insan, arkadaşlarına ve ailesine ne kadar düşkün olduğunu bilmiyorsun.
Harry: Hermione ile dalga geçen takımdan! Seçemediği kanı yüzünden dalga geçtiği Hermione!
+44.... : Ve eminim ki bunun için pişmandır. Doğduğu günden beri ona öğretilen şey buyken çocuktan ne bekliyorsun ki? Bir şeyleri yeni yeni fark ediyorlar, çünkü savaşı gördüler.
Harry: Yine de tatmin olmadım.
+44.... : Şöyle düşün Potter, eğer Zabini gerçekten o kadar kötü birisi olsaydı Ginny Weasley onunla flört ediyor olur muydu?
Harry: NE?
Harry: Ginny, Zabini ile mi flörtleşiyor?
+44.... : Bildiğini sanıyordum. Tüm okul bunu konuşuyor.
Harry: Sence biliyormuş gibi mi tepki verdim?
Harry: İyi geceler.
+44.... : Hey, nereye? Daha konuşma bitmedi!
Görüldü 02.34
SABAH 08.37
HARRY & GİNNY
Harry: Gin? Günaydın.
Ginny: Günaydın Harry. Nasılsın?
Harry: İyiyim.
Harry: Sana sormam gereken bir soru var. Zabini ile mi flört ediyorsun?
Ginny: Şey evet.
Harry: Anladım.
Ginny: Bir şey mi demek istiyordun bununla ilgili?
Harry: Sadece şaşırdım. Sonuçta bize bir yıl önce asa doğrultan kişilerden biriyle birliktesin.
Ginny: Bazı şeyler değişir Harry. Blaise bana her şeyi açıkladı ve ben ona inandım.
Harry: Peki.
DRACO & HARRY
Draco: Potter! Neredesin?
Harry: Geliyorum Malfoy.
Draco dayanamayıp tuşlara bir kez daha dokundu.
Draco: İlk defa bu kadar geciktin, bir sorun mu var?
Harry: Sanki umurunda.
Draco: Umurumda olmasa niye sorayım amına koyduğum.
Harry: Ginny ve Zabini flört ediyormuş. Ne iş?
Draco: Ne o sevgilin seni terk edip Blaise'i seçti diye kıskandın mı?
Harry: Hayır tabii ki!
Harry: Ve bilgin olsun biz ortak bir karar verip ayrıldık, terk falan edilmedim.
Draco: Tabii Aziz Potter.
Harry: Yani... Sizin için sorun yok mu?
Draco: Neden olsun?
Harry: Weasley ailesi sizin gözünüzde kanı bozuk ya.
Draco: Bazı şeyler değişir Potter. Ailelerimizin düşünceleri bizim düşüncelerimiz olmaktan çıkabilir.
Harry: Neyse sınıfın önündeyim, bunu karşılıklı konuşuruz.
Görüldü 09.00
Merhabaaa!
Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Yakında tekrar görüşürüz. Oy ve yorumlarınızı bekliyorummm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐀𝐏𝐀𝐑𝐀𝐙𝐙𝐈「ᴅʀᴀʀʀʏ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐏𝐀𝐏𝐀𝐑𝐀𝐙𝐙𝐈 𓆩*𓆪 Sekizinci yılları için Hogwarts'a dönen öğrencilerden Harry'yi hiç beklemediği mesajlar karşılayacaktı. ╔════════════╗ harry j. potter x draco malfoy audrisimpavi |...