seram asrama Mahsuri

25 2 2
                                    

Kisah ini terjadi semasa aku baru memasuki alam universiti.

Dijadikan cerita pada minggu ketiga aku tinggal di universiti itu...aku dan raina suka tidur lewat malam kerana kitaorang suka menonton drama korea ....biasalahkan budak u kalau nak hilangkan bosan itu je la cara nak kluar kitaorang bukan anak orang senang...internet pun guna yang universiti punya.
Ok kita sambung balik cerita seram tu... pada malam tu kitaorang sedang kusyuk menonton drama korea tiba-tiba dengar tapak kaki berjalan diluar bilik kitaorang...mula2 kitaorang buat tak tahu je...mybe ada budak yg sakit perut ke g toilet..so kitaorang menonton drama korea semula..
Tiba2 kitaorang dengar ada orng ketuk pintu..kitaorang buat xtahu lagi..bukan apa sebab rasa dah lain macam masa tu kan...
Lepas kitaorang tak ambik peduli yg ketuk pintu tadi...tiba-tiba pintu bilik kitaorang terbuka sendiri dengan kuat nak kata angin kuat tak ada lah pulak.....Masa tu aku dan raina sambil berpandangan...Dalam hati aku baca ayat macam2 dah takut pnya pasal..Lepas dalam beberapa minit kemudian kitaorang dengar ada budak menjerit tepi bilik kitaorang..
Masa tu lah start  budak-budak kena histeria.....Aku dgn riana tengok budak yg kna hiteria tu pada bilik kitaorang...Seram dya memang tak dapat bayangkan...budaktu merangkak sambil terjerit2 macam berok pun ada...Dalam setengah jam lepastu baru ustaz datang nasib baik xjdi apa2 dekat budak tu...
Lepas pada tu budak yg kna histeria tu dya pindah keluar....mybe dya takut pkara yg berlaku dekat dya berulang kembali...
Kejadian tu memang aku tak dapat lupakan...pengalaman seram aku dan riana...
Terima kasih baca cerita seram aku ni

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 04, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 seram Asrama mahsuriWhere stories live. Discover now