10.Bölüm

753 46 9
                                    

Nisa Selin Elidemir

Sabah yüzüme vuran güneşin ilk ışıklarıyla uyandım. Kafamı kaldırıp emire baktığımda hala uyuyordu üstünü örtüp odadan çıktım. Kendi odama giderken barışın odasından sesler geldiğini duyup oraya yöneldim. Kapıyı hafif araladığımda hala uyuduğunu gördüm ama sayıklıyordu rüya görüyordu herhalde. Yanına gidip oturduğumda ne dediğini anlamaya çalıştım.
Barış:G-gitme... B-ırakma b-beni...
Kalbimin acıdığını hissettim o an.
Barış ter içinde kalmıştı uyandırmaya karar verdim bir kaç kere çağırışımdan sonra irkilerek uyandı göz yaşlarıyla teri birbirine karışmıştı. Hızlı hızlı nefes alıp veriyordu nefesini biraz toparladığında bana döndü, mavilerindeki acıyı o an gördüm..
Selin:Barış.. Iyi misin?
Kafa salladı sadece iyi olmadığını biliyordum, yatakta dizlerimin üstüne kalkıp kafasını göğsüme yasladığım an akmamak için direnen mavileri bir bir akmaya başlamıştı bile..

Barış Murat Yağcı

Bi süre selinin göğsünde ağladıktan sonra gerçek anlamda rahatlamıştım. Benden uzaklaşıp kafamı elleri arasına aldı.
Selin:Daha iyi misin?
Barış:hıhı.
Diyip ellerimle yüzümü sıvazladım kendimi toparlayıp konuştum.
Barış:Teşekkür ederim.
Gülümseyip yataktan kalktı, kapıya yöneldi tam çıkacakken bana döndü.
Selin:Duş al bi istersen,
baya terledin çünkü.
Gülümseyip kafa salladım. O çıktıktan sonra düşündüm neden bu kadar yakınım ona, neden her hareketi beni bu kadar etkiliyor?
Sonra bu düşüncelerden sıyrılıp akışına bırakmaya karar verdim, sonunda yine aynı şeylerin olma ihtimalini göze alarak...

Yataktan kalkıp banyoya girdim bi duş alıp mutfağa geçtim. Herkes uyanmıştı, Emir mutfakta kahvaltı hazırlıyor Selin ve Lale ise masayı kuruyordu. Laleyi kolumun altına alıp saçlarına öpücük kondurdum.
Barış:Günaydın.
Lale - Selin :Günaydıın.
Barış:Berkan yok mu.
Lale:Yok. Onun ailesinin yanına gitmesi gerekti bir kaç gün gelmez herhalde.
Barış:Hmm

Kahvaltımızı etmiş masada oturuyorduk.
Emir:ee napıyoruz bugün?
Lale:Denize gideliiim.
Selin:Aaa evet gidelim.
Barış:Bana uyar.
Emir:Tamam o zaman bir saate çıkarız.
Herkes onaylandıktan sonra masayı ve mutfağı toplayıp odalarımızda çekildik.
Ben de odaya girer girmez evin parkeler inş yenileyecek olan ustayı aradım ve iki güne biteceğini öğrendim. Telefonu bırakıp hazırlanmaya koyuldum.

Nisa Selin Elidemir

Hemen odama geçip mayomu giyindim ve bir tane de şort giyip, bir çantaya da güneş kremi havlu gibi birkaç ıvır zıvır eşya koydum.

Selin

Selin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lale

Aşağı inip başka bir çantaya da yiyecek birşeyler doldururken, altında deniz şortu üstünde beyaz tişörtüyle barış geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı inip başka bir çantaya da yiyecek birşeyler doldururken, altında deniz şortu üstünde beyaz tişörtüyle barış geldi.
Barış:Yardım lazım mı?
Selin:Yoo, bitti zaten geliyordum ben de.
Barış:Hadi o zaman.
Birlikte mutfaktan çıktık salona geldiğimizde Lale ve Emir bizi bekliyordu.
Lale:Hadi gideliiim..

Hebirlikte evden çıktık ve arabaya geçtik Lale ve ben arkada Emir ve barış öne geçti. On dakika sonra plaja varmıştık.

Laleyle Emir denize girmişti biz de barışla şezlonklara yerleşmiş güneşleniyorduk o sırada yanıma tanımadığım bir adam geldi.
X:Krem sürmem ister misiniz hanımefendi.
Selin:Gerek yok saolun.
O an barış da doğrulmuştu.
X:E bi tanışalım bari, yiğit ben
Deyip yanıma oturduğunda barış beni kendine çekti.
Barış:Hayırdır kardeşim.
Yiğit:Sanane arkadaşım sen kimsin.
Barış bu sorudan sonra afallamıştı, yüzüme baktı ben de söze girdim.
Selin:Sevgilim, tamam gidiyordu zaten beyfendide.
Diyip durumu kurtardım adam da bozulup gitmişti.
Selin:Barış, çok ben teşekkür ederim.
Barış:Teşekkür edecek birşey yok.
Hadi gel denize girelim.
Gülümseyip kafa salladım, denize girmek için kalkarken bir anda ayağım şezlonga takılıp barışın üstüne düştüm tek sorun üstünün çıplak olmasıydı.
Barış:İyi misin?
Hala üstündeyken kafa salladım ve kendimi toparlayıp ayağa kalktım.
Selin:G-gidelim mi?
Barış:Hadi.
Denize girip laleleri yanına gittik. Bir süre yüzdükten sonra çıktık ve şezlonklara oturduk.
Emir:Ee şimdi napıyoruz?
Selin:Yemek yiyelim ya ben çok acıktım.
Emir:Tamam hadi o zaman eve gidelim de bişeler söyliyelim.
Selin:Yaa sen yapıcak mısın?
Emir:Güzelim çok yorgunum ama yaa.
Selin:Peki.
Emir:Tamam, ben yapıyorum kalkın hadi.
Gülümseyip ayağa kalktım ve çantaları toparlamaya başladım. Herşeyi topladık tan sonra arabalara geçtik.

Eve gelmiştik herkes duş aldıktan sonra emiri mutfağa sokmuştuk biz de L koltuğun her yerini kaplayacak bir şekilde uzanıyorduk. Mutfaktan emirin seslenmesiyle kalkıp masayı hazırlamaya başladık. Masayı hazırlayıp yemeğimizi yediğimizde bu sefer kaçan Emir olmuştu biz de masayı ve mutfağı toplayıp onun yanına gittik hepimizin pestil çıkmıştı. Lale yerde, Emir koltukta, barış emirin başının ucunda, ben de ikisinin kafasının arasına kafam gelecek şekilde uzanmıştım.

Gözlerimi açtığımda saat 6.50idi ve Lale kalkmış Emir ve barış hala uyuyordu. Yerimde doğrulduğumda telefonumu elime alıp oynamaya başladım o sırada barış ve erde kalkmıştı.
Emir:saat yedi olmuş yaa.
Diyip kalktı ve odaya geçti geldiğinde elinde Bi çanta vardı.
Selin:Gidiyor musun?
Emir:Evet canım.
Kalkıp yanına gittim benimle birlikte laleyle barışta gelmişti.
Emiri uğurlayıp yeniden salona geçtik.
Selin:Offf
Lale:Noldu canım.
Selin:Ya lale siz burda kalsanıza gitmeyin yani.

Yeni bölüm geldi.
Arkadaşlar geçen bölüme 5-10arası yorum istemiştim ama sadece üç kişi yorum yapmış evet benim cevaplarına birlikte altı oluyor ama benim hikayenin gidişatı açısından sizin yorumlarınıza ihtiyacım var. Dediğim gibi üç kişi yorum yapmış iki kişi berkenın hikayeden gitmesi taraftarı. Eğer yorum yapmazsanız ben bunagöre hareket edeceğim yine oy sınırı koyuyorum 5-10arası ama bu sefer cevap yazmayacağım
Umarım beğenirsiniz
Sizi çoook seviyorum:) :) :) :) :)
(764 kelime)

 Portakal Çiçeği & MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin