19.03.2021 Tarihinde Düzenlendi .
Bölüm Şakısı :The Weeknd - The Hills
Tam diyorum "tamam bitti artık" sonra iç sesim konuşuyro "he yarın görücez o bittileri"
Kapı gıcırtısını duyduğumda kafamı yastığa daha çok gömdüm . Uyandırılmak istemiyordum , bunu anlamanın neresi zor , zaten bir kaç güne okul başlıyacak bırakında rahat rahat uyumak istiyordum , hatta sadece ihtiyaçlarım için kalkıp tekrardan uyumak istiyordum , ama bunu anlamamakta inat ediyorlar .
" Sen daha kalkmadın mı ? " diye bir ağıt duydum , erkek sesiydi babam dün yediği azardan sonra asla gelmezdi biliyorum o zaman geriye sadece bir seçenek kalıyor ama onunda buraya gelmesi için bir sebep yoktu ki . " Kalksana kızım , şuna bak ya ölü gibi yatıyor birde , kal bakiyim bu gün çok işimiz var seninle " diye ekledi .
" Git başımdan , rahat bırak beni " diye sızlanarak pikemi üstüme iyice çektim . Havalar soğumaya başlamıştı , artık yorganımı attığım yerden çıkarma zamanı gelmişti . Çok çabuk üşümekten nefret ediyorum .
" Kalk dedim Katherine , yoksa senin için hiç iyi olmayacak " diye normal ses seviyesinde konuşmaya çalıştı ama bariz bir şekilde belli idi , sinirleniyordu . Ben ona ve sinirine karşı bir tepki göstermeyerek sevgili uykuma dalmaya çalıştım , tekrardan . Üstümdeki pikenin bir anda yok olması ile vucüdumun bazı bölgelerinde acı veren bir soğukluk hissetim .
" Ronald , ver şu pikeyi " diye çemkirdim , ne istiyordu benden ya .
"Kal kızım artık bu gün seninle çok işimiz var "dedi. Kafamı kaldırıp ona baktım
" Seninle ne işimiz var "dedim tek gözümü açarak.
" Annemden öğrendiğim üzere bizim okula geliyormuşsun, senin annenden öğrendiğime göre daha kıyafet alışverişini yapmamışsın, kalk hadi daha işimiz var çabuk giyin seni dışarıda bekliyorum " diyip gitti. Hayır kadınların çenesinden daha çok çene var bunda .
Beni rahat bırakmıyacağını bildiğim için kalıp yere attığı pikeyi yatağa attım , toplamak için uğraşamazdım şimdi . Gidip üstümü çıkartıp siyah taytımı ve götümü kapatan siyah tişört giydim siyah sporlarımı ve koyu kırmızı deri ceketimi giyip saçlarımı at kuyruğu yaptım . Çantama bir şeyler tıkıştırıp odamdan dışarı çıktım .
Aşağı indiğimde Ronald annem ile konuşuyorlardı ve gayet ciddi idi . İlk defa onu bu halde görmüştüm . Kafalar bana dönünce kaşlarımı çatarak onlara baktm . " Ne oldu bakiyim , bana niye öyle bakıyorsunuz " diye sordum
" Yok bişi hadi gidelim biz , biz çıktık , kızınızı bir kaç saat içinde getiririm getirmessem gece yarısı kesin getiririm " dedi saçmalayarak Ronald , annem gözlerini devirerek ona bakarken bende sırıttım .
" İyice saçmaladın Ronald , yürü hadi yürü " dedim omuzlarından ittirerek . Dışarı çıkınca hava her zamankinden bunaltıcıydı .Ronald 'ın arabasına geçince direkt olarak ceketimi çıkardım . Araba çalışınca ona dönüp baktım .
" Nereye gidiyoruz " dedim , araba ana yola çıkınca dönüp bana baktı .
" İlk başta bir kaç kıyafet bakalım sonra da ayakkabı , okuduğun bölümün ilk dönem temel kitaplarını da sipariş ettim" dedi kafam ile onu onayladım . Radyoyu açarak bu gün için kendimi hazırlamaya başladım . Bu neydi ya kendi sanki küçük çaplı savaşa hazırlıyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rule ♱
Fiksi Umum🌸26/09/2023 TAMAMLANDI 💦 Elimi üzerinde gezdirmemle resmen çığlık atıp beni yerden kaldırması ve yatağa fırlatması bir oldu. Üstümdeki tişörtü ve atleti çıkartıp kenara attım ki yanıma gelip beni belimden kavradı. " Ketherine, sen nesin böyle " d...