1.8 Aşkın Kutsallığı❈

423 49 157
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 06.10.2020 (00:12)

Bölüm Şarkısı: Jaymes Young - Infinity

İyi Okumalar!

Lussamus Krallığı - Reme

Abrek

Aynada kendime son kez baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynada kendime son kez baktım. Koyu kırmızı ceketim üstüme oturmuştu, sarı dalgalı saçlarım ise düzgündü. Kaveh bu gece dışarıdayız, düzgün giyin dediği için kıyafetime özen göstermiştim. Normalde planım Tamerin'in ve ailesiyle olmaktı. Tamerin'i kazanmak için onun çevresindeki herkesi kazanmam gerekliydi. Tatlı Tamerin, sorunsuz bir şekilde benim olmalıydı. Çevremizde buna karşı çıkacak birisini istemiyordum. Ailesi beni sevmişti, kendimi sevdirebilmiştim. Bu konuda olağanüstü başarılıydım. Eh, ben de kurnaz davranmıştım. İnsanların kalplerini nasıl kazanacağımı iyi biliyordum. Kendimi girdiğim ortamda sevdirebilme yeteneğim vardı. Sırf prens olduğum için bu olmuyordu, davranışlarımla da insanlar üstünde etki bırakabiliyordum.

Karşımda bu zamana kadar direnebilen insan yoktu. Beni severlerdi, ilgiyi üstüme çekebiliyordum. Sadece Tamerin bu konuda beni şaşırtıyordu. Bana karşı ilgisi vardı, tavırlarında bunu görüyordum ama bir yandan da benden uzak gibiydi. Bu uzaklık neden vardı, bilmiyordum. Belki de av olmayı seviyordu, avcısı olan beni bu şekilde kışkırtıyordu.Kaçan kişi hep kovalanmaya mahkumdu. Bu kovalamaca oyununa heyecan vermek için bunu yapıyor olabilirdi. Eh, ben de usta bir avcıydım. Bunu Tamerin görecekti. Ben ne istersem, ne dersem o olurdu. İstemem yeterliydi, gerisi hırsım ve inadımla gelirdi. Kral olmak istesem bunu başarırdım ama istemiyordum. Kendi hayatım kral olmaktan daha önemliydi.

Kapım tıklanmıştı ve gel sesimle içeri ablam Venira girmişti. Gülümseyerek bana bakıyordu. Sarı saçları iki yandan örülmüştü, mavi bir tunik giymişti. Hayranlıkla bana bakarken gözlerinde başka bir neşe vardı. Ablam "Abrek! Bakıyorum çok hoş gözüküyorsun." dedi. Sonra ceketimin üstüne ellerini koymuştu.

"Kaveh bugün inatla dışarı çıkalım, eğlenelim dedi. Ben de onu kıramadım." dedim.

"Kafanı dağıt, kardeşim. Eğlen, neşelen. Bunu hakkediyorsun. Son zamanlarda oldukça gergin olaylar yaşadık."

"Gergin olayları unutmak için nasıl eğleneceğimizi merak ediyorum. Kaveh'in eğlence anlayışı uçuk olabiliyor. Ona aşırıya kaçma dedim ama beni ne kadar dinleyecek, bilmiyorum."

"Arkadaşça eğleniyorsunuz, bunu biliyorsun. Bırak, bu gece hayatının tadını çıkar. Gençsin, 20 yaşındasın. Abrek, senden daha yaşlı olanlar bu hayatta eğlence nedir biliyor iken sen neden odanda hapis hayatı yaşayasın?"

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin