In timp ce fugeam si plangeam in acelasi timp m-am lovit de un baiat. Mi-am cerut scuze si el la fel dar cand privirile noastre s-au intersectat am simtit electicitate intre noi 2.
-Umm,buna si scuze ca te-am lovit, mi-a sous sfios cu capul plect. Ma numesc Josh!
-Eu sunt Crystal Payne! ii spun eu neluandu-mi ochii de la parul sau brunet si dat intr-o parte.
-Tatal tau este Liam Payne?
- Da chiar el este. Scuza-ma inca odata ca te-am lovit.
Ai vrea sa imi dai numarul tau de telefon?
- Sigur.
Dupa ce am facut schimb de nunere fiecare ne-am luat la revedere si fiecare a mers pe drumul lui.
Josh P.O.V
Nu pot sa cred peste cine am dat peste ea si nu ma refer ca este fiica unui cantaret international.Ea este un inger, un inger cu aripi care sta si vegheaza pe Pamant.Cesa spun. Este o frumusete de fata.
Crystal P.O.V
Am ajuns acasa si in sufragerie statea tata si....Theo.Cum a ajuns asa de repede la mine acasa.
-Buna tata! Ii spun fara sa ma uit la Theo.
-Buna,scumpo! Uite cine a venit! Imi soune el cu un zambet tamp pe fata.
-Da, nu prea ma mai intereseaza! Fug in camera mea pentru ca nu vreau sa le arat lor slabiciunea mea.
Plec in camera cu Theo pe urmele mele.
-Poti sa imi spui ce se intampla cu tine? Ma intreaba el , cred ca nici nu stie ca am fost la el acasa.
-Nu, eu ar trebui sa te intreb pe tine! Am fost la tine acasa pentru a-ti da o veste minunata dar nu, tu trebuie sa ti-o tragi cu tarfele tale. Nu te credeam in stare de asa ceva.
-Poftim? Cred ca ai vazut-o pe Emily. Ea este doar o prietena buna din N.Y care a venit in vizita. Nu cred ca simte ceva pentru mine. Eu am ochi doar pentru,iubita mea!
-Vorbesti serios?
- Da, eu doar pe tine te iubesc.
- Off,ce proasta am fost sa cred asta. Dar ea sta cu tine in casa. Acum chiar am trecut prea departe.
- Nu am cum sa o las pe drumuri. In doua saptamani va pleca din L.A. Imi spune el si imi da o imbratisare scurta.
Fluturasii mei,scuzati-mi greselile gramaticale. Voi mai posta inca un capitol sau doua astazi!!
CITEȘTI
Catherine Ross II ( Crystal Payne si Theo Horan)
FanfictionA II-A carte: Catherine Ross(One Direction). In aceasta carte este vorba despre Crystal Payne si Theo Horan si frumoasa lor poveste de dragoste.