Ráno jsem se probudila a koukla se na postel naproti mě. Ležel tam Ejiro, oh můj bože je tak sladký když spí. Chvilku jsem se na něj ještě dívala a když mi došlo že je to celkem úchylný tak jsem se zvedla z postele a zamířila si to do koupelny. Šla jsem si hodit ranní spršku. Při mytí vlasů se mi dostala pěna do očí a ta mě oslepila. Poslepu jsem si umyla zbytek těla a chtěla vylézt ze sprchy, ale nemohla jsem nahmatat ručník. Přemýšlela jsem co budu dělat a najednou jsem slyšela klepání na dveře " Ikari jsi tam?" byl to jenom Kirishima. " Jo jsem tady, šla jsem se vysprchovat ale stekla mi do očí pěna a nemůžu najít ručník, myslíš že by jsi mi mohl nějaký podat?" řekla jsem mu a on mi jen odvětil že jo. Chvilku jsem tam v tichosti stála. "Na, tady ho máš" uslyšela jsem hlas přímo u mě. Ucukla jsem a zrudla, a pak mi došlo že tam před ním stojím nahá. "Ejiro !!!" zazřvala jsem, popadla ten ručník a rychle se do něj zabalila. Ejiro odešel a pořád se mi omlouval, když jsem se osušila a oblékla tak jsem vyšla z koupelny do "pokojíku". Kirishima tam seděl celý rudý, jenom jsme se na sebe koukli a hned odvrátili pohled. Trapné ticho prolomil Kirishima " jsi moc pěkná" oh můj božeee řekl mi že jsem pěkná. Srdce mi bušilo jako o závod " ehm, děkuju a měli by jsme už jít na trénink" řekla jsem mu a přitom koukala na dveře. Ejiro se zvedl a vyšel z chatky a já mu šla v patách. Došli jsme na hřistě kde byli všichni ostatní. Zařadila jsem se k Iris a věnovaly jsme si usměv. " Yo takže postupně budeme vyvolávat dvojice co mezi sebou povedou menší boj aby jsme poznali pořádně quirky ostatních, jako první jde Momo vs Mineta". oznámil nám presentmic. Momo a Mineta se šli připravit k boji a my se šli usadit. Uběhlo pár zápasů když presentmic zavolal " Ikari vs Denki" nastoupila jsem si na hřistě a naproti mě si stoupnul žlutovlasý kluk. Ovládal elektrický výboje, tak teď jak se mu dostat pod kůži, aby jsem mohla použít svoji schopnost tak musíme navázat oční kontakt. " Takže, ty jsi Denki?" chlapec se mi podíval do očí a chtěl odpovědět, ale to už bylo pozdě, dostala jsem ho. V jeho mysli jsem ho přimněla aby zvedl ruku a řekl že se vzdává, což taky udělal. " A vítězkou je Hitoshi Ikari" řekl presentmic a já si šla zpět sednout. "Tyjo to bylo vážně super " řekl mi Ejiro, ani nevím kde se tam vzal. Usmála jsem se na něj a čekala na další zápas. " A jako další jde nařadu Iris vs Yuga Aoyama. Iris se neochotně zvedla a šla zaujmout pozici. Když viděla svého soupeře tak si dala ruku na čelo a koukala se do země, v ten okamžik jsem myslela že se počůrám smíchy.
Takže tady je pokračování, doufám že se kapitola líbí a tato kapitola je zvláště věnovaná Sklepymu <3