Baltazar szemszöge
Az elöbb Sahra szeme valami egészen máshogy nézett ki. Izzó vörösen csillogott. Nem értettem teljesen a miértjét, ezért rákerestem, hogy miért is történhet ilyen. Azt írták róla, hogy démonná válni egy a millióhoz kivéve ha az a valaki elég erős az áttörésre. Azt is írták, hogy az a személy nagyon erős lesz. Nem csak nekem van félni valóm tőle hanem Lucifernek is. Ugyanis ha ez igaz, akkor a lánynak jogában áll elvenni tőle a trónt. Nem tudtam mi tévő legyek ugyan is ma lesz a party amit Sahra szervezett. A segítségemet kérte, ezért amilyen gyorsan csak tudtam lerohantam hozzá. Már javában szólt a zene és páran már táncoltak. A szemeimmel keresni kezdtem őt de sehol sem találtam. Egy kéz érintette meg a vállamat.
- te lennél Lucifer főtanácsosa? - a férfinek a szeme mélyfekete volt. Semmi mást nem lehetett benne látni csak a sötétséget. Megrémisztett.
- és egyben a bizalmasa is. - próbáltam tartani magam, ahogy ő is. Láttam rajta a feszültséget és a gúnyt. De vajon miért ennyire ellenszenves?
- Artur Király vagyok! - kezet nyújtott felém széles vigyorral az arcán.
- remek. Be sem kell mutatkoznom. - szemforgatva megfogtam kezét és kezet ráztam vele. Kölcsönös a bizalmatlanság és harag. Hírtelen azt vettem észre, hogy valaki karon ragad és messzebb ránt az irritálóan arrogáns pasastól.
- elnézést, de kölcsön venném egy percre! - mosolya ilyesztő volt. Nem tudtam mire gondoljak. Felrángatott az emeletre és kinyitotta a szobám ajtaját. Az ölembe ugrott és hevesen megcsókolt. Nem bírtam ellenálni neki, ugyan is éppúgy kívántam én is ahogy ő is engem. Belemarkoltam combajaiba aminek köszönhetően felnyögött egyet. Belépdeltem vele a szobámba és nekinyomtam az ajtónak aminek köszönhetően becsapódott. A nyakát kezdtem el csókolgatni mire ő csak simogatta a hajamat és párszor meg is húzta. Letettem a lányt a földre, kúlcsra zártam az ajtót majd elkezdtem róla leszedni a ruhákat. Annyira gyönyörű teste volt, hogy nem bírtam magamnak nemet parancsolni. Letépte rólam pólómat és újra beleugrott az ölembe. Belemarkoltam a seggébe, aminek köszönhetően felnyögött ezzel fokozva bennem az ígyis kitörni készülő vágyat. Rádobtam az ágyra majd elkezdtem a kulcs csontjától egyre lejjebb csókolgatni.- ugye tudod, hogy ez nem helyes? - hangom akadozott volt és már fulldoklott a hatalmas vágytól. A lány csillogó szemekkel nézett rám.
- kussolj és csináld! - lenyúlt gatyámhoz és elkezdte kicipzározni azt. Nagyot nyelve figyeltem, ahogy az a kis cipzár letolódik majd leesik rólam a nadrág Sahra keze segítségével. Mind a ketten meztelenek voltunk. Egy ruha sem fedte testünket. - akarlak! Kibaszottúl akarlak! - hangja annyira beindította bennem a szikrát, hogy éreztem én is akarom őt. Megcsókoltam majd kezemet levezettem területére és kicsit izgatni kezdtem, minek hazmtására beletúrt hajamba és egy hatalmasat nyögött. Melleit kezdtem el a számmal kényeztetni. Annyira jó érzés volt, annyira akartam többet és többet belőle. Keze levándorolt férfiasságomra és egy darabig kényeztette azt.- Sahra nem bírom! Nagyon vágyom már rád! - elhaló hangom a zene mellett szinte semmit nem ért. Csoda volt ha egyáltalán ő meghallja.
- akkor csináld mert én is nagyon akarom már! - végszóra belehelyeztem a férfiasságom Sahra területébe. Hatalmasat nyögtünk mind a ketten hisz olyan jól esett. Annyira jó volt benne lenni és szerettem volna kiélvezni minden percet. Szép lassan kezdtem el benne mozogni, hogy szokjon majd amikor már kellő képpen megszokta elkezdtem egyre csak gyorsulni. Nem bírtunk magunkkal. Megfordított így ő volt felűl. Miközben mozgott egyre jobban éreztem hogy mennyire jó amit csinál.
- Bal.. Baltazar ez.. Ez kurva jóó! - belenyögött a csókunkba. Nem bírtam így megemeltem, hogy rá tudjak segíteni a tempójára. Már igazán nem kellett sok se neki se nekem. Az utolsó löketeket már kissé durván adtam meg amire felsikított. - igeeeeen! Ahhh Baltazaaar! - tudtam, hogy elment. Nekem sem kellett több azonnal elmentem. Még időben vettem ki Sahraból így megnyugodhatok, hogy nem lesz tőle gyerekem. Ez kurva jó volt! Hátradőltem az ágyon és figyeltem ahogy a lány felöltözik.
- most meg hova mész? - nem értettem, hogy hova megy hisz az elöbb feküdtünk le.
- el is felejtetted? Itt vannak a vendégek! - egy mosollyal az arcán megfordúlt és kilépett az ajtón. Mielött azonban kiment volna még láttam ahogy a szeme vér vörösen izzott.Sziasztok Drágáim meghoztam a következő részt is! Remélem hogy tetszeni fog nektek! Igyekszem hozni a következő részt addig is jó olvasást hozzá! Puszii! 😘😘
STAI LEGGENDO
Lucifer /BEFEJEZETT! /
FantasySarah egy teljesen átlagos tini lány. Lucifer viszont a pokol ura. Mi lehet egy olyan kapcsolatból aminél az egyik fél a pokol ura a másik fél viszont egy teljesen átlagos tini lány? Beleszeretni egy földi halandóba egyenlő az öngyilkossággal. De mi...