1K olmuşuz, okuyan herkese teşekkür ederim🥺👉👈♡
artforart_ 'a da ayrıca, beni güzel ve bol yorumlarıyla motive ettiği için teşekkür ediyorum. O kadar çok yorum attı ki ficteki yorumların yarısının sahibi olabilir... Seni seviyor ve okumaya devam etmeni diliyorum♡
İyi okumalar♡
~~~~~~~~~~~~~~~~
Günlüğü kapattığına işaret olan tok sesle birlikte, ne zaman ağlamaya başladığımı bile anlayamadan burnumu çekmiştim.
"Meleğim, ağlama."
Kolları belimi sarıp beni kucağına çekip oturturken, artık tamamen karşı çıkmayı bırakmış, dahası, ona iyice sokulup kollarımı boynuna dolayarak sarılmış ve ağlamam şiddetlenirken başımı tüm dünyadan saklanmak istercesine boyun girintisine sokmuştum. Ellerinden biri anında saçlarımı bulurken okşamaya başlamış, bir yandan da ağlamamı durdurmak için kulağıma fısıldamıştı.
"Meleğim, yapma ne olursun, yapma. Canım yanıyor, ağlama."
Sesinin titrediğini duyduğumda dediğinin ciddiyetini anlayarak ağlamamı durdurmaya çalıştım ama yapamadım. Tam olarak neye ağladığımı bile bilmezken beni bırakmasından korkarcasına boynuna sıkı sıkı sarılıp ağlamaya devam ettim bir süre daha.
Ağlamam sonunda dindiğinde ağlamaktan şişmiş, kızarmış ve acımaya başlayan gözlerimi açıp başımı boynundan kaldırarak ıslak kirpiklerimin altından gözlerine baktım. Gözleri kızarmıştı, o da mı ağlamıştı? Vampirler ağlar mıydı? Saçımdaki elini yanağıma indirip kurumaya yüz tutmuş göz yaşlarımı teker teker sildi. Gözlerime teker teker, dudaklarını bastırarak narin öpücükler bıraktı. Gözlerimiz tekrar buluşurken, artık daha fazla kelimeye ihtiyacımız yoktu.
Çenemden tutup beni nazikçe kendine çekti. Gözleri dudaklarımda takılı kalmış gibi bakarken yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Gözlerimi kapatmadım. Dudakları dudaklarıma dokunurken onu izlemeye devam ettim. Geri çekildiğinde bu kez ben ona yaklaşıp, gözlerimi kapatarak onu öptüm ancak ben geri çekilmedim.
Alt dudağını kavrayıp, acemice emmeye başladım. Öpüşmek hakkında bildiğim en ufak şey dahi yoktu. Daha önce filmler dışında herhangi bir öpüşmeye şahit olmuşluğum dahi yoktu. Sadece dudaklarımı hareket ettiriyor ve dudaklarını kendimce öpüp emiyordum.
Başta afallamış gibi duraksasa da, kendini toparlayıp bana karşılık verdi ve beceremediğim öpüşmeyi o devreye aldı. Beni korkutmaktan korkar gibi, nazikçe alt dudağımı kavradı ve öpüşüme karşılık vermeye başladı. Dudakları dudaklarım üstünde sanki hiç bitmemesi için uğraşıyormuşçasına nazik, tadını çıkartmak istiyormuşçasına yavaş hareket ediyordu. Dudaklarıyla alt dudağımı hafifçe sıkıyor, ucunu hissettiğim dilini dudağımın üzerinde kaydırıyordu.
Sonra, sanki ilk öpücüğün masumiyetini bozmamak istercesine, yavaşça benden ayrıldı ve gözlerime baktı. Gülümsüyordu. Burnunu burnuma sürtüp dudaklarını tekrar dudaklarıma bastırarak benden başka bir öpücük aldığında gülümsemem büyürken kıkırdadım. Alnını alnıma yaslayıp gözlerini kapattığında ise, tarif edemeyecğim kadar huzurlu gözüküyordu.
"Sonunda," dedi. "Sonunda sana tekrar kavuştum."
Tekrar gözlerini açıp bana baktı. Gözümün önüne gelen birkaç tutamı kulağımın arkasına sıkıştırıp beni yine öptü.
"Beni öpmemeliydin. Şimdi seni öpmeden nasıl durabilirim ki ben? Dudaklarımın alevler içinde cayır cayır senin dudakların için yanışını nasıl söndürebilirim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Delta - Taekook |Omegaverse|
Fanfiction[DEVAM ETMEYECEK] Delta Kim Taehyung, yıllar önce kurt adamlar ve vampirler arasında yapılmış kanlı bir savaşa katılmış ve babasını korumak isterken bir vampir tarafından ısırılmıştı. Ancak Taehyung ne ölmüş, ne de iyileşebilmişti... "I ask an angel...