Fázové články

635 55 2
                                    

"Cože?"

Hope se to ani trochu nelíbilo. Hlas se ozval znovu.

"Slyší. Jenom nerozumí."

Hope to nechápala.

"A proč ti já rozumím? A kdo jsi?"

Hope se otočila a hlas pokračoval.

"Jsem taková Wibbly wobbly timey wimey věc."

Hope zvedla obočí.

"Pardon, cože? Wibly co?"

Sedla si zpět na postel a zakoukala se na koberec. Hlas odpověděl.

"Tak mi říkal. Je to různé. Doctor mi říká krásko nebo holka. Ale ty mě znáš jako TARDIS."

Hope vyvalila oči.

"Úplný blázen. Já mluvím s vesmírnou lodí. Tak to je super. Proč ne?"

TARDIS se zasmála.

"Ne každému se něco takového poštěstí."

Hope si lehla a hypnotizovala lustr.

"Jaktože tě slyším? Jinak! Jaktože ti rozumím?"

TARDIS jí odpověděla.

"Jsi vyvolená. Neptej se jak, já nevím. Vím jen že se ve tvém mozku vyskytují anomálie, které nedokážu popsat. Ještě jsem nic takového neviděla. A že jsem toho viděla dost."

Hope se zasmála.

"Fajn, super, anomálie na mozku. Ještě něco?"

TARDIS se ztišila.

"Zuj si boty a jdi do kontrolní místnosti."

Hope ji poslechla a udělala přesně to co jí řekla. Proplížila se do kontrolní místnosti a zůstala stát tak, aby ji Doctor neviděl. Ten stál u tabule a cosi na ni čmáral.

"Jakto? TARDIS proč jsme se tam dostali. Proč k ní? Co tě to popadlo? Já jsem ti říkal, že už žádnou dívku! A ty co? Přivedeš mě k ní, a já hloupý jí nabídnu, aby šla se mnou. To už jsem senilní? Dal jsem si přece pravidla."

S posledním slovem si sedl do křesla a smutně koukal na konzoli. Hope se rozběhla k sobě a když za sebou zavřela dveře, svezla se na zem a zeptala se.

"Co to znamená? Vysvětli mi to TARDIS."

TARDIS chvíli mlčela a pak si povzdechla.

"Doctor je starý. Starší než si umíš představit. Nevíš o kolik milovaných už přišel. Kdybych měla jmenovat zabralo by to dny, možná týdny. Potom co přišel o Pondovy se z toho už nikdy úplně nevzpamatoval. A od té doby co odešla Clara cestoval sám až dokud nepotkal tebe. A teď neví co má dělat. Ukaž mu to."

Hope se postavila.

"Co? Co mu mám ukázat?"

Ticho. Hope si po chvíli volání lehla a usnula.

_____________________________________

"Doctore, co se děje?"

Hope vběhla do řídící místnosti a uviděla Doctora jak zběsile mačká nějaká tlačítka. Celá TARDIS se třásla.

"Nevím co se to s ní děje!"

Hope najednou uslyšela TARDIS.

"Přehřívají se fázové články."

Ona se k němu naklonila.

"Fázové články se přehřívají."

Doctor se na ni podíval a pak zmáčkl nějaké tlačítko. Rachot ustal. Doctor se na Hope podíval a pak se zamračil.

"Jak to víš?"

Hope se usmála.

"Intuice? Tak kam jedeme teď?"

Doctor na ni mrkl.

"Křída."

Love Timelord (Doctor Who CZ ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat