22.《 Randi 》

5.8K 139 22
                                    


- Nem akarok még egy embert elveszteni
és egyedül lenni- néztem a barna íriszeibe.

-

Menjünk haza- simogatta meg az arcom. Lehunytam a szemem és élveztem minden érintését. Lassacskán a kis pillangók elkezdtek repkesni a hasamban.

- Menjünk- mosolyogtam. Beszálltunk az autóba majd elindította a kocsit. - Úgy vezetnék már!- nevettem.

- Nanc... már lerakhatod a jogsit vagyis elkezdheted elmúltál 16- nevetett.

- Igazad van- sóhajtottam.

__________

Épp megérkeztünk haza mikor Liam elkezdett hívni.

- Ki az?- kérdezte kedvesen Nath.

- Liam - feleltem majd elmosolyodtam ahogy megforgatta a szemét. Még ilyenkor is aranyos! - Sziaaa- vettem fel.

- Megígérted hogy együtt mekizünk suli után!- hisztizett. Homlokon csaptam magam. Annyira elvette a figyelemem Nath, hogy elfelejtettem.

- Úristen- sokkolódtam le. - Sajnálom- szomorodtam el.

- Nem baj! - nevetett- Sandrával már megbeszéltem csak Azt akartam hogy  pici bűntudatod legyen- nevetett.

- Bazd meg!- nevettem majd leraktam.

Kifújtam a levegőt majd durcásan mentem a konyhába. Csoszogtam végig a lakáson. Nath nevetését hallottam meg a hűtőnél ahogy engem néz.

- Ne szólj semmit!- tettem fel a kezem majd felültem a pultra.

- Tudod. Nagyon szexi vagy mikor ideges vagy- nézett mosolyogva.
Közeledett hozzám mire én mosolyogva hátra döntöttem a fejem.

- Tényleg ?- néztem rá.

- Igen- helyezte a kezét a csípőmre. A hasamba elkezdtek repkesni a pillangók.  Úgy éreztem mintha csak mi lennénk az egész földön.  Lassan közlekedett hozzám. Tudtam pontosan tudtam mit akar csinálni.

- Mit csinálsz?- kérdeztem zavaromba, pedig tudtam mit akar.

- Cssss- szolt rám majd közelebb hajolt és megcsókolt. A kezemet a tarkójára raktam. Hirtelen nyikorogni kezdett az ajtó. Szétváltunk és összehúzott szemöldökkel néztünk egymásra.

- Nézzük meg- ugrottam le a púltrol. A bejárati ajtóhoz mentünk ahol épp a szomszéd bácsi állt. - Csókolom- köszöntem illedelmesen.

- Jaj kedveském. Elfogyott a drágámnak a lisztje- nevetett- kaphatnék?- kérdezte.

- Hát persze magának mindig- nevettem majd hoztam is- Tessék- adtam a kezébe.

- Köszönöm kedvesem- hálálkodott.

- Van mit- dühöngött melettem Nath. Megcsaptam a vállát.

- Mondja meg a feleségének hogy örömmel adtam- mosolyogtam.

- Megmondom na megyek mert az asszony mérges lesz!- ment ki a házból. Intent egyett majd becsukta az ajtót.

- Nagyon paraszt voltál- szidtam le.

- Lehet na de hol tartottunk?- kérdezte majd felemelt. 

1 nappal később. Szombat.

Éppen egy ruha szalonba próbálgattük a ruhákat Sandrával, mivel Sandrának a nővére összeházasodik és mi leszünk a koszorús lányok.

Hayley vagyis Sandra testvérének egy kívánsága volt a ruhával kapcsoltba hogy egyforma legyen és baba rózsaszín. Mivel nagyon sokat idegeskedett így egy teljes listát írt hogy milyen legyen a ruha. Nem tudott ő gondolkodni róla mivel lefoglalta őt a dekoráció és a terhessége is. Igen 5 hónapos terhes így már eléggé jól látszik persze nem annyira mint ha 9 hónapos lenne de igen is látszik meg úgy hogy 4 hónapja maradt hátra.

Bátyám Legjobb HaverjaWhere stories live. Discover now