Erkek Arkadaşın
Bang Chan
-Senin dışında gözü başka (Kızları) kimseyi görmüyor.
-Senin için özel olan günleri asla unutmuyor.(Doğum günü vs.)
-Seni babandan bile kıskanıyor.
-Senin moralin bozuk olduğunda güldürmeyi başarabiliyor.
Lee Know-Senin için çok romantik bir erkek arkadaş.
-Sana şarkılarının danslarını öğretmeyi seviyor.
-Baban onu kendi oğluymuş gibi seviyor.
-Soonie,Doongi ve Dori'ye seni sevdirmeye çalışır ve başarılı olur.
Changbin-Senin üyelerle yakın olman onu rahatsız etmiyormuş gibi görünse de içten içe seni çok kıskanıyor.
-Senin için şarkılar yazıp besteliyor.
-Onun tatlı olduğunu düşünsen de o öyle olmadığını düşünüyor ve öyle düşündüğün için sana kızıyor.
-Bazı günler çok sıkıcı olabilir.
-Bazı günler çokta yapışkan olabilir ama ikinizde birbirinizden kopamıyorsunuz.
Hyunjin-Beraber çok eğlenebilirsiniz, ama bazen de beraber çok sıkılabilirsiniz ve bu durumda Hyunjin senin sevmediğin şeyler yapmaya başlar.(Yani seni bir nevi sinir eder.)
-Birlikte nerdeyse her gün pizza yiyorsunuz.
-Onu korkutmayı çok seviyorsun o da onu her korkuttuğumda seni gıdıklıyor.
-Kkami seni Hyunjin'den fazla seviyor ve bu Hyunjin'i çıldırtıyor.
-Ondan fazla Kkami ile oynadığın için genellikle Kkami'yi annesine emanet ediyor.