Korku fon müziğiyle okumanız rica edilir. Film tadı veriyor.
''Kitabımı sen mi okudun?''
Gülümseyerek bana bakan Serinanın karşısında kas katı kesilmiştim.
Minanın mesajı vücudumda şok etkisi yaratırken, kendimi gerçek hayattan soyutlanmış gibi hissediyordum.
Korkuyordum.
''Sana bir soru sordum!''
Serinanın yüzünde ki gülümseme yerini sinirli bir ifadeye bırakmıştı. Ne yapacağım konusunda hiç bir fikrim yoktu.
Kaçıp gitmeliydim buradan.
''H..hayır ben o..kumadım.''
Sesimin titremesine engel olamıyordum.
''Sen.. Sen beni artık tanıyorsun.''
Ayağa kalkıp bana doğru yaklaşan Serina karşısında donakalmıştım.
Vücudum bu kadar korkuyu daha fazla kaldıramayıp mayışmaya başlamıştı..
Son gördüğüm şey Serinanın iki çift kırmızı gözüydü.
...
...
...
...''Alya? Alya uyan.''
Gözlerimi Pelinin sesiyle açarken başıma giren inanılmaz ağrıyla inledim.
Bayılmıştım.
Revirde, eski ve tozlanmış sedyenin üstünde uzanıyordum.
''Ne oldu?'' diye sordum ellerimi başımda ki ağrıya götürerek.
Pelin gözlerini benden çekip Minaya döndürdü.
''Seni odada baygın bulmuşlar. Bizde daha yeni öğrendik.'' diye açıklama yaptı.
Bayılmadan önce yaşadıklarım aklıma gelirken hızla yattığım yerden doğruldum ve bağırmaya başladım.
'' Mina senin bana attığın mesaj neydi öyle! O Serina denen kız.. o kız deli. O kız da bir şey var! Üstüme yürüdü. Ve gözleri.. ''
Aklım tamamen karışırken Mina kolumu tuttu. ''Sakin ol. Hemşireler sana bir kaç ilaç verdi. O yüzden halisünasyon görmüş olmalısın. Ben sana mesaj atmadım. Biz en son derste konuştuk.''
Minanın cümleleriyle kan beynime sıçrarken Pelinden telefonumu istedim.
Telefonumu hızla açıp whatsApp'a girerken Pelinin açtığı grup ve Minanın attığı mesajın olmadığını gördüm.
Vücudum gerilirken içeriye müdür girdi.
'' Alyacım iyi misin? Geçmiş olsun. '' diyerek gülümsedi.
Neler oluyordu burada..
''İyiyim.'' dedim onu geçiştirerek.
Belli ki kimse beni anlamak istemiyordu.
''Ben odamı değiştirmek istiyorum hocam. Oda arkadaşım Serinayla anlaşamıyoruz.'' dediğim de müdür, Peline ve Minaya bir bakış attı.
Ardından bana döndü.
''Tatlım sen zaten tek kalıyorsun o odada. Serina da kim?'' diye sorduğun da gözlerimin dolmasını engelleyemiyordum. ''İlaçların etkisiyle saçmaladım sanırım. Kusura bakmayın. '' diye açıklama yaptığım da müdür tekrar ve tekrar gülümsedi.
''Odana gidebilirsin o zaman tatlım. Tekrardan geçmiş olsun.'' diyerek revirden çıktı.Minaya ve Peline baktığımda aralarında bakıştıklarını fark ettim.
Bu yetimhane de bir şeyler dönüyordu. Artık kızlara da güvenmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetimhane (Tamamlandı)
HororKorku/Gerilim hikayesidir. Sadece 6 bölümlük tadında bırakılmış kısa bir kurgudur. Kitabın hakları saklıdır. Banyoda ki kırık aynanın arkasına sakladım. İyi okumalar.