💙12💙

251 19 0
                                    

Pov Jin:

După ce am revenit de la mall am conduso acasă.

Jin: Atunci vorbim mâine.

Jessi: Oke~ ...bye 🖐!(spune ea plecând in casa )

Ajung acasă ma trântesc în pat lăsând un oftat greu , imi era greu pe inima nu stiam cum sai zic ...nu stiu daca o v-a ține în viața operatia dar vreau sa o salvez nu vreau să plece pentru totdeauna .Mai sunt numai 10 zile pana cand îi voi face operatia ...daca nu voi reuși nu ma voi ierta niciodata ....

~Dimineața~
Ma scol cu greu din pat , ma îmbrac 👇

                          ~Dimineața~Ma scol cu greu din pat , ma îmbrac 👇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si pornesc spre serviciu fără să iau micul dejun .Ajung in 10 min si ma pregătesc pentru a începe lucrul .
După 3 ore de lucru neîncetat fără de ami lua gândul de la ea imi suna telefonul îl iau din buzunar si vad ca ma suna .

Jin : Alo?

Jessi:Esti ocupat ?

Jin : Nu tocmai ce am terminat , de ce ?

Jessi : Ajung in 4 min vino jos și intalnestema !

Jin: Ok .

Imi iau haina si ma duc jos la intrare pentru a o întâlni dar mergând sunt oprit .

X : Doctore Kim !

Jin: Da ?

X : Despre operatia doamnei Kim Jessi care e peste 9 zile .

Jin: Este ceva in neregulă?

X : Nu doar ca e riscant să facem operatia ...

Între timp pov Jessi :

Trec 2 min de când îl aștept oare ce s-o fi intamplat ? Asa ca pornesc spre poate ne vom intalni pe hol , merg si il vad discutând cu o asistentă sau poate medic ma apropii să-l salut dar -

X : Nu doar ca e riscant să facem operatia ...

Jin: Stiu -

X : Stiu ca știți dar asa o puneti spre mai mare pericol pe dna.Jessi , mai bine ar urma tratament si dupa daca se face mai bine, vom face operatia !

Jin: Și dacă nu se face bine va muri , mai bine acum decat niciodata !

Aud cele spuse ma întorc si merg de unde am venit fără ca el să mă vadă ies din spital cu ochii in lacrimi .De ce...mai bine muream deodată ...Nu , vreau să mor acum ...

❗Doctor Stranger ❗Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum