(Final) Oyuncak Bebek

441 40 86
                                    

Bu bölüm özellikle rica ediyorum, korku/gerilim fon müziğiyle okuyun. Film tadı vereceğine eminim.

Merte korkuyla döndüğüm de Mertin arkasında duran Serinayla çığlık attım.

''Bu bebekler Mügenin ve benimdi. Ben bu yetimhane de sıkışıp kalmış bir ruhum. Bebekleri yok ederseniz özgür kalacağım. Pelin o bebekleri dolaba sakladı ve bu odaya bir daha kimsenin girmemesini sağladı.

Başından beri senin bu odada kalmandan rahatsız oluyordu. Bebekleri al ve kaç Alya. Yardım et.

Yardım et. Yardım et..''

Gözlerimden akan yaşlar durmazken Mert ''Ne oluyor Alya iyi misin?'' diye sordu.

'' O burada. ''

'' Kim? ''

'' Serina.. arkanda. ''

Mert korkuyla arkasını döndü ama hiç bir şey görmemişti.

Çünkü Serinayı sadece ben görebiliyordum.

İliklerimi korku kaplarken yatağa baktım.

Mügenin yatağında ben kalıyordum aylardır. O yüzden Serinayla iletişime geçebiliyordum..

Ama neden..

''Mügeyi de mi Pelin öldürdü?'' diye sordum kas katı kesilmiş bir ifadeyle.

''Buraya ilk geldiğim de her şey çok normaldi. Yetimhane çok güzeldi.. Sonra Pelinle tanıştık. Çok yakın arkadaş olduk. Ve Pelin okulda eğlenmek adı altında yangın çıkarttı.

Yangında iki kişi öldü. Şu an cebinde sakladığın fotoğrafta ki kızıl saçlı kadın. Annem. Ve diğer ölen de sıradan bir öğrenciydi. ''

Serina karşımda konuşurken Mert sadece bana bakıyor ben ise ağlıyordum.

Cebimde ki fotoğrafı çıkarttım.

Serina ve annesi çok benziyordu..

'' Ben çok üzgünüm.. '' dedim.

Ruhani bir varlıkla konuşuyordum. Bu insan aklının da ötesinde bir şeydi.

''O yangından sonra Pelinle bir daha konuşmadım ve Mügeyle arkadaş oldum. Pelin, Mügeyi çok kıskandı. İlk önce benim canıma kast etmeye kalktı. Ve başardı. Sonra da Mügeyi öldürdü..

Lütfen beni serbest bırak. O bebekleri yok et!''

Bebeklere baktım. ''Merak etme. Seni özgür bırakacağım.'' dedim. Merte, Serinanın bana söylediklerini anlattım.

Mert şüpheci bir bakış attı.

Birden odanın kapısı çalmaya başladı. Kapı kilitliydi ve kapı da ki Pelindi.

''Alya! YAPMA! O BEBEKLERİ YOK ETME!''

Korkuyla Merte sarıldım. ''Mert ne yapacağız?''

Serina odadan kaybolmuştu.

''ALYA ŞU SİKTİĞİMİN KAPISINI AÇ!''

Pelin kapıyı yumrukluyor ve çığlık atıyordu.

Tahta kapının içinden geçen bıçağı gördüğüm de çığlık attım.

Mert önüme geçti. '' Sakin ol. '' diyerek beni tuttu.

Pelin kapıyı kırıp elinde bıçakla girdiğin de ''Bebekleri bana ver!'' diye bağırdı.

''Asla vermem!'' diye bağırdım. Ardından Mert ''Sevgilimi öldürdün kaltak!'' diyerek ona ilerledi.

Pelin, Merte hiç bir şey yapmadı.

Yetimhane (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin