Znate taj osjecaj kad izgubite sve sto ste imali i postigli. Upravo se tako osjeca Neymar. Nada se boljem i da ce se Anna probudit.
Neymar P.O.V
Sjedim na stolici. Nikakvih vjesti nema o Anninom stanju. Nemogu uc u njezinu sobu jer mi nedaju. Htio bi joj dirat ruke i vidit njezino lice. Alex je otisao u policisku postaju da se prijavi. I bolje mu je. Niko nije prolazio hodnikom. Bio sam sam. Izvadio sam mobitel i poslao treneru i deckima poruku da necu dolazit na treninge dok se ne probudi i opravi. Medicinska sestra je dosla i primila mi rame.
"Gospodine odite doma. Sutra dodite."
Poslusao sam ju i izasao iz bolnice. Bilo mi je tesko ju pustit samu da ostane. Usao sam u auto i krenuo sam prema hotelu. Usao sam u hotel i dali su mi kljuceve od sobe. Otisao sam u svoju sobu koja je bila na 5.katu i usao u nju. Bacio sam se na krevet i zaspao. Jos uvijek su mi se u glavi vrtjelo tisucu pitanja bez odgovora. Da barem sam sad uz nju, u njezinoj sobi pokraj nje. U mislima sam zaspao.
Probudila me je vibracija na mobitelu. Ostala mi je budilica od jucer. Jedva sam se digao s kreveta i otisao u kupaonicu. Umio sam se i napravio si frizuru. Obukao sam crnu majcu i traperice. Uzeo sam mobitel i kljuceve od auta. Usao sam u auto i krenuo prema bolnici. Nadam se da joj je bolje.
(...)
Usao sam u bolnicu i krenuo prema 2.katu. Kad je lift stao i otvorio vrata u cekaonici su bili Alves i Messi.
"Ej decki zasto ste tu? Sto nebi trebali biti na treningu?"
"Ne rekli smo treneru da idemo u bolnicu zbog Anne."
"Ali stvarno niste trebali doc"
"Trebali smo jer smo te mi spojili s Annom taj dan. Mi smo krivi sto se sad tako osjecas"reko je Messi i sjeo na stolicu spustene glave. Sjeo sam pokraj njega. Doktor je izasao i pokazao da mozemo uc. Ustali smo se ali je doktor samo mogao pustit jednog u sobu. Dogovorili smo se da cu ja. Usao sam a doktor je zatvorio vrata i poceo nesto trazit po papirima. Nadam se da nosi dobre vjesti. Jer ako ne budem se slomio.
"Nazalos Annino stanje je gore. Neznamo kad ce se tocno probudit. Ili bolje rec ako ce se probudit"
"Znacili to da moze umrijet u komi?"
"Da, dajem vam 10 minuta a onda izadite jer moramo rijesit jos neke pretrage"
Doktor je izasao a ja sam sjeo pokraj nje i stavio svoju glavu na njene grudi. Bila je hladna. Cuo sam njezine odkucaje srca. Kad se samo prisjetim njezinog glasa, poljupca i te noci. Cjeli mi se film odvrtio u glavi. Od pocetka kad sam ju prvi put vidio do sad kad lezi tu u bolnici. Medicinska sestra je usla i pokazala mi da izadem. Zasao sam i sjeo pokraj deckiju. Pokusavali su me utjesit jer su mi suze pocele klizid niz moje lice. Izasao sam malo iz bolnice da dodem do zraka, da razbistrim glavu. Sjeo sam na klupicu koja je bila pokraj bolnice. Pocela je padat kisa. Vratio sam se u bolnicu. Sjeo sam pokraj deckiju. Doktori su samo kulazili u sobu
"Jer se nesto dogodilo Anni?"derao sam se u cekaonici a doktoro nisu nista govorili i samo ulazili u sobu.
YOU ARE READING
Slucajan susret ZAVRSENA
FanfictionOva ce prica govorit o jednoj djevojci koja je za maturalac isla u Barcelonu. Tamo cejoj se dogodit susret s najpopularnijim Brazilcem koj ce joj promjenit zivot iz korjena. I vise nista nece biti isto.