Arnold szemszöge
A tinédzserkori szobámban ébredtem. A szoba letisztult, felnőttes, sötét. Fekete és sötét árnyalatú pácolt fa bútorok vannak benne, ahogy itt hagytam tízedik után. A Sorbon-on töltött évek után, úgy éreztem ideje kicsit visszajönni Magyarországra. És úgy tudom Reni is ezt tervezi az egyetem után.
Apropó Reni... Azóta sem mondtam le róla. Bár az elmúlt négy évben egy városban éltünk, nem találkoztunk azóta, hogy a proffal történt összetűzése után hozzám fordult segítségért. Reni nem keresett, gondolom a barátja megtiltotta neki. Párizsban még véletlenül sem futottunk össze, nemhogy előzetes egyeztetés után. Azt hogy haza terveznek jönni sem tőle tudom, hanem Dávid Twitter-én láttam, hogy valami bulit terveznek.
Igen, ebben változtam, az elmúlt években, regisztráltam közösségi oldalakra: Facebook, Instagram, Twitter. Soha nem posztolok semmit, inkább azért használom őket, hogy minél több információt megtudjak Reniről. Persze ő sem olyan, aki minden lépéséről posztol valamit. Ezért inkább a barátait követem. Nagyon idegesítő a sok agyament bejegyzést görgetni állandóan, de jelen pillanatban ez az egyetlen módja, hogy megtudjak valamit Reniről.
Az ágyban fekve megnyitottam az Instagrammot, hátha van fent valami a tegnap estéről. Hát volt. Az első poszt, ami felugrott Renié volt.
Egy világ tört össze bennem, a kép láttán. Soha nem gondoltam volna, hogy idáig fajulnak majd a dolgok. Azt hittem, pár év elteltével Reni szeméről lehull majd a lepel és észreveszi milyen ember is valójában a barátja. De nem, ő még mindig naiv és a felhők közt él. Ezt persze Antai-Kelemen meg kihasználja.
Ki kell találnom valamit. Valamit, amivel megakadályozom, hogy Reni hozzámenjen. Nem követhet el ekkora hibát. Antai-Kelemen nem a megfelelő ember számára az életben. Én az vagyok. Csak valahogy be kell neki ezt bizonyítanom. De előbb a közelébe kell férkőznöm és el kell távolítanom mellőle ezt az egoista amerikai barmot. Bármire képes vagyok, azért, hogy Reni bizalmát örökre elveszítse. És akkor jövök én, megvigasztalom és belém szeret. De hogyan kezdjek neki? Pár másodperc múlva egy név jut az eszembe: Viki.
Antai-Kelemen exe. Reni mindig féltékeny volt rá... Talán segíthet nekem szétválasztani őket.
Úgy tudtam, hogy mindenki utálja ezt a csajt, mégis megtaláltam Antai-Kelemen Facebook ismerősei között. Nem tett jót az önbecsülésemnek, hogy kell süllyednem egy ilyen szőke punk- barbie agyi szintjére, de egy gondolat járt a fejemben. Ő az egyetlen esélyem.
YOU ARE READING
ÉLET
FanfictionSzent Johanna Gimi fanfiction 4 évvel az Örökké vége után járunk, mikor Reni befejezi az egyetemet Párizsban és Cortezzel végleg haza költöznek Budapestre. De a közös, felnőtt, nagybetűs ÉLET-ük vajon hogyan alakul majd? Ebben a történetben kiderül.