herkese merhaba arkadaşlar ben ariel..yani öyle diyin. uzun zamandır bu tarz bir zayıflama kitabı yazmayı çok istiyordum. ama kendimde bir türlü bu cesareti bulamıyordum.NASIL KİLO ALDIM?
90 kilo dan 73 kilo ya düşmüştüm ve İnternet den kendime birini bulmuştum. çok mutluydum ve epeyce ciddiydik. o başka bir yerde oturuyordu ben başka bir yerde. uzun ve güzel bir ilişkim var dı ailem arkadaslarım biliyordu. ve çok seviyordu. ta ki ayrılana kadar.
sevgilim den ayrılmıştım arkadaşlarım sürekli üzerime geliyordu ailem sinirlerimi bozuyordu. yemek yemeye başladım. kimseyi umursamadan kilo aldığımı fark etmeden.. yedim yedim yedim ve yedim. en son annem ile ettiğimiz şiddetli kavga sonucu tartıya çıktım ve o igrenc sayıyı gördüm.
107.9 diyete girmeye karar verdim.
ve aç kalarak 103. kiloya düştüm. hala çok fazla kilom var ama olsun.
HEDEFIM?
Kendime bir hedef koydum. lütfen bunu denemeyin başınıza bir is gelirse kesinlikle sorumlusu ben değilim.
1 aylık bir süre koydum kendime aç kalarak bir ayda 25-28 kilo vermeyi hedefliyorum. yapıcam. kendime yeni bir telefon almak istiyorum. ve 1 ayda biriktirebilecegim bir miktar.
1 ay sonra telefonu almaya gittigim zaman zayıf gitmek istiyorum. şişman olarak değil. kariyerim için de zayıflamam gerekiyor.
tam olarak ne yapıcağımı bir diğer bölümde anlatıcam...