- Трябва да напишете есе от 2000 думи на тема "Животът на един американски писател". Срок до петък вечер.
Звънецът би точно, когато г-н Монгомъри даде домашното ни.
Беше третият ми час за днес и вече не издържах. Радвах се, че поне имаме почивка за обяд. Както обикновено прибрах нещата си от кабинета по английски и се насочих към столовата. Понеделник винаги има пица и това е най-страхотното нещо, освен такото в петък естествено.
Щом взех пицата си се насочих към една от свободните маси, започвайки да се храня.
- Здравей, Кейси! Свободно ли е при теб?
Мади Грийнлифт позната и като президента на училищния съвет се присъедини към мен.
- Естествено, заповядай.
С нея не бяхме големи приятелки но тренираме заедно лека атлетика и мога да кажа, че си общуваме доста.
- Как е при напредналите по химия, разбрах, че нарочно ви натискат последните месеци?
Тя изпуфка. - Така е, изобщо не знам как ще издържа 2 месеца още с тренировки, работата покрай съвета и училището.
- Не се влиза в Йейл лесно.
- Така е, права си.
Докрая на обяда продължихме с малки разговори или просто се наслаждавахме на храната.
- Ще ми бъде приятно, ако се съгласиш да дойдеш с мен да обикаляме за рокли за абитуриентския бал.
Балът, напълно бях го забравила.
- Може да, пиши ми когато решиш да ходиш.
Тя просто се усмихна и отиде да върне таблата си, а аз направих същото след нея. Помаха ми след като излязохме от столовата и се изгуби в тълпата от хора.
Отивайки до шкафчето си забелязах някой да ме чака там. Високо мускулесто момче с тъмно руса коса.
- Здравей, Джеймс. Как я караш?
- Щом те виждам, Кейси - страхотно. Какво ще правиш събота вечер?
Усмихнах се. - Зависи за какво питаш?
- Аз, ти, Кал и Ади - кино? - усмивката едва не ми се скри.
С Джеймс може би няколко месеца излизаме по срещи, но нищо повече. Нито ми е казал, че иска да сме нещо повече от приятели, нито нищо. Обикновено излизаме с неговите приятели Калахан и Адел, който са двойка от повече от 3г и са много лигави. Понякога ми е по-добре дори да си стоя в къщи, от колкото да изляза заедно с тях, но явно Джеймс не разбира. За него е важно приятелите му да харесат момичета преди да тръгне с него, но е доооста странно за мен така или иначе.
YOU ARE READING
Lost in Spanish words
Teen Fiction-Моля те, Кейси! Ти си единствения ми шанс... Мамка му.... ------------------- За Кейси последните два месеца от гимназията изглеждат да бъдат ужасно натоварени. Не стига, че все още не е написала есето си за колеж, не знае какво ще прави с живота ѝ...