Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 07.10.2020 (23:52)
• krasimiraa Kaveh'i sevdiğini düşünerek bu bölümü sana ithaf ediyorum. Umarım doğru karakteri seçmişimdir. :3
Bölüm Şarkısı: Isak Danielson - Broken
İyi Okumalar!
❈
Lussamus Krallığı - Reme
Kaveh
Banyodaydım. Küvetimin içinde rahatlıyordum. Son zamanlarda neler yaşamıştım? Reme'deki hayatımın sakin olacağını düşünürken şimdi bambaşka bir maceraya sürükleniyordum. Aklımı ve kalbimi işgal eden birisi vardı. Bu işgale karşı koyabilmek mümkün değildi. Savunmasızdım, duvarlarım paramparçaydı.Koyu gözlerin üstümde yarattığı etkiye karşı koyabilmek mümkün değildi. Tutkuyu gözlerinde hissediyordum. Bu tutkuyu tatmak için içimde sonsuz bir arzu duyarken çevremdeki insanlara zarar verebilme korkusunu içimde hissediyordum.
Bu zamana kadar hayatta kendim için bir şey isteyen birisi olmamıştım. Çevremdekilerin iyiliği adına çabalamıştım. Kendi isteklerimi görmezlikten gelmiştim. Çünkü bu hayattaki isteklerim önemsiz geliyordu. Kendimi önemsiz birisi olarak görüyordum. Madem önemsizdim, hayatımdaki insanlar için çabalayarak önem kazanayım demiştim. Şimdiye dek bu güzelce işlemişti. Herkese iyiliğim dokunmuş, herkese yardımcı oluyordum. Onların isteklerini yerine getirir iken kendimi asla umursamadım. Fakat şu an her şey değişmişti. İlk defa kendim için bir şey istiyordum. Bu istek için her şeyi yapabilecek gücü kendimde hissediyordum. Gerçekleşmezse nasıl olacağımı tahmin edemiyordum. İsteğim ise basitti.
Tamerin ile olmak. Basit bir mutluluğu arzuluyordum. Daha önce hayatımda başka kadınlar olmuştu, aşkı başkalarında yaşamıştım. Başka şimdi durum bambaşkaydı. Sanki ilk kez aşkı istiyor gibiydim, tutkuyu yeniden keşfediyordum. Yangınlara çekiliyordum, bundan şikayet etmiyordum. Yanacağımı bile bile ateşle dans ediyordum. Yanmaktan korkmamalıydım, ateşe yürürken yanımdaki eli sımsıkı tutmalıydım. Hayatımda ilk defa kendim için bir şey istemiştim. Bunu kaybedemezdim, değil mi? Aşka aşık olan benim için bu hazine keşfedilmeye değerdi. Tamerin. Yüceltilmiş. İsminin anlamını taşıyan bu kalbi istiyordum, onun aşkıyla değerlenmek istiyordum ve çaresizliğime rağmen pes etmemeye kararlıydım.
Banyonun kapısı çalmıştı. Tanrım, kim beni rahatsız etmeye cesaret edebilirdi? Efendim dediğimde kapı aralanmıştı. Domini diyen Chiare'nin sesini duydum. Banyoya girmemişti, sadece sesini duyuyordum. Ne oldu dediğim zaman misafirlerim olduğunu söylemişti. Geliyorum dediğim zaman kapıyı kapatmıştı. Gerçekten doğru bir zamanda gelip gelmediklerini sorguluyordum. Ne güzel banyo keyfi yapıyordum. Ah, neyse! İyi bir ev sahibi olacaktım. Hemen giyinmiştim. Şilebezinden dikilmiş gömleğimi ve pantolonumu giymiştim. Sonuçta gecenin bir vaktinde gelmişlerdi. Saçlarımı ise toplayıp, topuz yapmıştım.Örmekle uğraşmayacaktım. İşaret parmağıma beni koruyacak yüzüğü taktıktan sonra odamdan çıkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Fiksi SejarahWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...