Partea a 10-a - I-ai tras-o ?

3.1K 206 4
                                    

-De ce ma eviti ? imi sopteste Luke la ureche , vazand ca mama si Josh nu sunt atenti la noi .             -N-nu... Nu te evit...spun eu sec , apoi ma indepartez de el , indreptandu-ma spre masina lui Josh .   -Nu , nu scumpo ! Tu o sa mergi cu masina lui Luke ! Lumea trebuie sa vada ca va intelegeti bine , spune ea .                                                                                                                                                                 -Dar mama , nu vreau sa- incerc eu sa spun , dar sunt intrerupta de o mana ce mi se aseaza pe umar si o voce cunoscuta :                                                                                                                                    -Haide surioara ! Ne vom cunoaste mai bine , spune Luke , vesel . Dar se putea citi in ochii lui viclenia de care da dovada ... La auzul apelativului pe care l-a spus , m-a facut , din nou , sa ma simt penibil si stanjenita . Era evident ca el isi dorea asta !                                                                                           Nu mai apuc sa zic nimic , caci urc cu Luke in masina , obligata fiind ce circumstante . Masina lui Josh iasa prima din garaj , urmand ca noi sa-i urmam , dar Luke nu pornise masina , asezandu-si mana pe piciorul meu , nu pe volan , unde ar fi trebuit sa fie...                                                                      -Scuze , ar trebui sa ti mana pe volan , nu pe piciorul surorii tale , spun eu nervoasa , indepartandu-i mana.                                                                                                                                                                        -In comparatie cu ceea ce am facut in acea noapte , asta e o nimica toata ! Nu crezi asta , surioara ? intreaba el , scotand un ras sarcastic si enervant . Porneste masina , acum urmarind-o pe cea a lui Josh . Dupa vreo 20 de minute de mers , ajungem in fata unei firme mari , firma care-i apartinea lui Josh . Aici se tinea petrecerea din cate am inteles .                                                                                                         Intram toti 4 in sala ceremoniala , mama tinandu-l pe Josh de mana , iar eu , tot din obligatie , pe Luke de brat . El chicotea , amuzandu-se de reactiile mele . Suntem la acea petrecere de vreo 2 ore , cand pentru prima data in seara asta se pune o melodie lenta .                                          -Ai vrea sa dansezi , Zoe ? intreaba Luke , intinzand mana spre mine .                                                       -Nu ! spun eu sec .                                                                                                                                                    -Zoey Mortez ! Nu fi nerespectuasa si danseaza cu Luke ! replica mama , in sopata , pentru a nu vedea lumea ca ne certam . Ma ridic nervoasa , indreptandu-ma spre ringul de dans , cu Luke alaturi , care era foarte multumit de situatie .                                                                                                      -Si ce mai fa- incearca Luke sa spuna , dar eu zic repede :                                                                            -Stii ceva ? Situatia asta e a dracului de ciudata , ok ? Ce-ar fi sa dansam acest vals idiot , apoi sa uitam ca ne cunoastem ?  Dar se pare ca cele zise de mine , nu-s pe placul lui , caci acesta amplifica stransoarea soldurilor mele si-mi sopteste la ureche :                                                                    -Sa uitam ?! Tu ai putea sa uiti de baiatul care ti-a luat inocenta ? De primul baiat care te-a facut sa te simti bine ? Eu nu prea cred...apoi imi plaseaza un sarut ce obraz , iar melodia se opreste , din cauza asta eu ma indepartez repede de Luke , indreptandu-ma spre masa mamei si a lui Josh .                                                                          -Mama , vreau sa merg acasa ! spun eu , privind-o cu ochi de catelusi .                                                     -Bine , poti sa te duci ! Dar nu singura , e noapte , iar noi nu putem pleca inca , caci suntem gazdele petrecerii , deci vom ramane pana maine dimineata aici . Te va duce... dar nu termina fraza , caci Luke isi face aparitia si ca un erau ce nu e , zice :                                                                                             -O duc eu  ! Oricum si eu vroiam acasa ... Nemaivrand  sa  stau la petrecere , accept si ma indrept spre masina lui .  Din cauza emotiilor , mainile-mi tremurau si inima-mi batea cu putere . Da , aveam emotii sa fiu cu Luke in acelasi loc , apropiati sau orice altceva , caci desi nu vreau sa recunosc , il plac .Da , il plac ! Dar nu trebuie sa dau amploare acestui sentiment , caci el e fratele meu vitreg ...               Urcam in masina ,, iar timp de vreo 10 minute , e liniste , dar tacerea e sparta de vocea groasa a lui Luke :                                                                                                                                                                 -Imi place rochia asta !                                                                                                                                             -Inceteaza Luke ! Doi frati nu trebuie sa faca asta !                                                                                           -Sa faca ce ? Sa vorbeasca ? intreaba el confuz...                                                                                           -Inceteaza sa te mai dai un tip nevinovat !  Tu esti de vina pentru ce s-a intamplat in seara aia .          -Eu ?! Si tu ai vrut , ceea ce m-a incantat la maxim...spune el , pornind din loc .                                               Luke P.O.V.                                                                                                                                                              Sunt in masina cu Zoe , nemaiavand asa de mult , cand telefonul imi vibreaza pe bordul masinii , indicand ca am primit un mesaj . Fiind atent si la drum , intind mana dupa telefon si citesc mesajul . Era de la Calum : Frate , i-ai tras-o ? E buna la pat ??  . Atunci imi dau seama de un lucru : Daca spun ca da , ceea ce e adevarat , va fi ciudat ca inca umblu dupa ea , caci nu vreau sa inchei aceasta relatie ciudata dintre noi . Daca recunosc ca am facut-o , voi fi nevoit sa o schimb , ceea ce nu-s dispus s-o fac . Asa ca tastez inapoi : Nu , boiulet , nu inca ! ...............................................................................................................................................................................................Hei !!! Ce mai faceti ? Sper sa fie un capitol fain si sa va placa . Scuze pentru greseli ! 

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum