14.kapitola

2.5K 190 6
                                    

Otráveně jsem se podíval na hodiny. ,,Teprve pět ? No skvělý." Opřel jsem o sklo mé cely. ,,Ještě tři blbý hodiny, a pak mě odvedou na Asgard. Už se těším, to bude zase kázání, a pak cela." povzdychl jsem si. ,,Třeba mi dají ještě šanci jako vždycky." Nad tím jsem se musel ironicky pousmát. Přemýšlel jsem kam asi odvedli Assus. Ale proč nad ní vlastně přemýšlím ? Vždyt je to jen obyčejná nicka. Už mě nebavilo opírat se o stěnu mé cely. Přesunul jsem se do prostřed místnosti a tam si znuděně kecl na zadek do tureckého sedu. ,,Loki... Loki..." řekl někdo. Zvedl jsem hlavu, ale nikdo tady nebyl. Byl jsem tu sám. Usoudil jsem, že se mi to jen zdálo. ,,Loki... Loki..." ozvalo se.  Tentokrát jsem se zvedl ze země, a rozhlížel se. ,,Loki...Loki..."  ozvalo se znovu. Byl to takový ženský nadpozemsky božský hlas. Šel zněj strach, ale zároven i něco jiného. ,,Ukaž se!" přikázal jsem jí. ,,Jak si přeješ." odpověděla chladně. Najednou se nade mnou objevilo světlo a pohltilo mě.

Ocitl jsem se v nějakém sále. Všechno na mě působilo svěže, ale zároven i starobyle. Celou místnost podpíralo popraskané sloupořadí. Za mnou se nacházely obloukovité dveře. Byly zavřené. Stál jsem na červeném koberci vedoucímu k... trůnu ?... Hmm, toho bych měl využít...  Přeměnil jsem si kouzlem své oblečení na mé královské brnění, a vydal se k trůnu. Byl jsem od něj pár metrů, a představoval si jaké to je mít opět ve svých rukách moc.

-------------------------------------------------------------------------------

Byla jsem proměněná ve stín a vznášela se nepozorovaně pod stropem mého Truního sálu sledujíc Lokiho. ,,Ale... ale... ale. Teprve jsi tady chvilí, a už se chováš nevhodně." říkala jsem si pro sebe. Loki si mezi tím přeměnil svůj oděv a směřoval k mému trůnu. ,,Vypadá to, že tě zaujal můj trůn. Trošku tě postraším." usmála jsem se, a zmizela úplně.  

Tanaris - Bohyně života a smrti //ff//Kde žijí příběhy. Začni objevovat