Bölüm 32-BU BÖYLE BİTEMEZ! (Sezon Finali)

31 3 9
                                    

Uyarı: Bu bölüm kimilerine göre duygusal olabilecek sahneler içermektedir. Lütfen her ihtimale karşı yanınızda peçete bulundurunuz. 

ÖNCEKİ BÖLÜM ZOGARİGUSİTAKİ'NİN SAVAŞÇILARINDA

Ekip Starr Park'ın güzel ve sakin bir yer olduğunu sanarak oraya giderler. Sadece bir kaç dakika durdukları kubbede Gale tarafından yazılmış olduklarını düşünen kağıtlar buldular ve Gale ile ''küçük'' bir konuşma yapmaya giderler.

OLAMAZ OLAMAZ OLAMAZ. BU BÖYLE OLMAMALIYDI. PARKA GİTMEMELİYDİK. MARCUSU DİNLEMELİYİM. AH AH. STARR PARK. ŞU AN BENİM YÜZÜMDEN YANIYOR. GÜCÜM. SINIRI AŞTI. AMA ARTIK ÇOK GEÇ.

WKBRL. Starr Park. Uzak dur. Tehlikeli. Deneyler. Marcus. O..O.. o iyi değil...

*DÜN sabah*

Gerçekten de Gale'in yanına gittik. Lucas ilk olarak konuşmaya karar verdi.

Lucas: Merhaba.

Gale: Merhaba. Rezervasyon mu yaptırmak istersediniz.

Lu: Sessiz bir yere geçsek daha iyi olur.

Ga: Ta-tamam nasıl isterseniz?

Ben öne atıldım.

A: Bu kağıtlar hakkında konuşmak için geldik.

Ga: O- Olamaz. Hemen benimle gelin.

Gale bizi çöplük gibi bir yere getirdi. Leş gibi  kokuyordu.

Ga: Bu kağıtları ne zaman buldunuz?

A: Ben Starr Park'taki kubbede buldum ve sonrasında bayıldık.

Ga: Şşşşt. Sessiz olun Bizi duyabilir.

Sar ve Sug: Kim?

Sug: cips kola kilit.

Sar: Gerçekten mi?

Ga: Starr. Lunaparkın sahibi.O videoda gördüğünüz adam. Şeytanın ta kendisidir.

Medi: Size naptılar?

Ga: Orada insan dışı ve sıradan insanlarda olmayan özellikteki insanlar ile deney yapılı... ÇÖKÜN.

Gale kaçtı. Biz ise ona kanarak çöktük. Sonra biz de koşmaya başladık. Arakamızda şimdilik hiç bir şey yoktu ancak yine de koşuyorduk. 

Mar: Ben havadan Kontrol edeceğim... Olamaz. Daha hızlı koşun. Arkama baktım. Üzerimde gülen yüz olan dronelar biz doğru uyuşturucu iğneler fırlatıyordu.

Hızlıca koşmaya devam ediyorduk. Birden Sugar ayağından vuruldu. Sonra biz de Sugar'ın yanına giderken vurulduk. Tek kalan Marcus'tu. Ona son bir şey söylebildim.

A:KAÇ!

O kaçabilirdi. Ama bizi korumayı tercih etti. Ona sahip olduğumuz için şanslıydık. O droneları yok etmeyealılıyordu. Ancak onu son kalan drone yakaladı. Drone doğruca Starr Park'a gidiyordu. O droneu kovalamaya çalıştık ancak iğneler bizi uyumaya zorladı...

Bir kaç dakika sonra uyandık. Doğruca Starr Park'a gidiyorduk. Bilet almadan içeri girdik.

Görevli: Heyy. Bilet almanız gerek.

Melody: Acil durum. Burası tehlikeli. Arkadaşımızı kaçırdılar. Kaçmalısın.

Gör: Deliler...

Hiç diğer yerleri aramak ile vaktimizi bola harcamadık. Direkt olarak kubbeye girdik. Sarah biz her zaman yanında taşıdığı maskeleri verdi.

Sar: Alın. Gazdan etkilenmemeniz için. Verdiği maskeleri taktık. İçeri girdik. Karşımızda asansör vardı. Girdik ve en son kata çıktık. Asansör camdı ve etrafımızı görebiliyorduk. Manzara, tabi ki korkunçtu. İğneler. Kırmızı karıştırılmış beyaz mendiller. Gaz maskeleri. En son kattan bir önceki kata çıktığımızda 3 tane radyo bulduk. Radyodan sürekli This is Normal sesi çıkıyordu. Radyonun yanına ise bir not iliştirilmişti. 10/10/2020.

Brawl Stars: Zogarigusitaki'nin SavaşçılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin