Kapitulli IV

32 4 1
                                    

- Dhe u nisem per ne shkollë ku ne banke time e pash një leter kur ishte e shkruar per ty engjulli im dhe Qendresa u qudit se kush ishtë ky person!? Ne oren e par aless nuk erdhi  ne klas nuk e di pse !

Qendresa: Zemer a thu kush ta ka qu trandafilin edhe letren! dhe nime pse nuk erdhe dje ku ishe hahaha.

Une: A.....

Qendresa:"Ku e ki menen oj motra jeme "

Une: Nuk e di ku jam kan!mendoj mos esht ka don di kush me nxerr probleme me mu ?

Qendresa: Nije bre qka po fol qele edhe lexoje qka po shkrun .

-"Kete ore kishim matemtik edhe ishte lenda e cila un e urrej me shumë . Dhe nuk mund te lexoj letren se ajo ma mer fill e lexon ne sy krejt te klases ivvv. U bem gat per te nxerr librat por u nderpem sepse mesuesja filloi ta prezantonte nje vajze te re qe se kishim par me pare.
"por ajo filloi te prezantohej vet sepse mesuesja tha me mir prezantou ti"

-Pershendetje emri ime eshtë Cassandra Curran.

-"Dhe Cassandra erdhi dhe u ul ne banka me një vajze" por ateher erdhi edhe aless ku e pav vajze e re tha awa qfar bukuri hahahaha me kqyri ne sy edhe une thash pse po me shikon qka me duhet mu a eshte e bukur a jo nese eshte e bukur eshte per veten e saj e jo per mua nuk jam e bukur un a ? aless keshi dhe me tha.

Aless: Ti je si një engjull ty gjdo gjë te ka hije .

Une: haha po veq fjal esht nuk po thu te verteten se ty po te pelqen Cassandra ehhh"

Aless: Awa qfar emrin te bukur e paska edhe ti je ka xhelozon pak a hahahah .

Une: Offf bo qka dush .

Aless: Oke po shkoj po i foli!

-Ai shkoi dhe i foli Cassandres por ajo si shtrig e hiq e bukur nuk esht nuk di qka ka te ajo edhe ai pse po shikon mu un nuk jam ka xhelzoj ?!

Qendresa: Hahahah tu kan skuq faqet prej xhelozie ivv hahaha

Une: Me ler rahat une ika .

Qendresa: Popo veq ik ti si gjith

-Ai me pav se jam ka dal dhe erdh mase meje nuk di pse ivvv bre .

Aless: Oj engjull me prit 1 minut ?

Un: Qfar po don lem te qet o djal nuk dua te flase a nuk po sheh se dola jasht  me mare arej te paster .

Aless: Oki bashke po rrim.

-Une nuk fola as ni fjal por ku e pava telefonin e aless kur i shkrujti Cassandra ku je kam nevoj me pa veni e shkolles nuk du tjeter kush me ma prezantu venin po po du ti me ma prezantu a priton me ardh ku me pav alessi se jam ka e kqyre telefono e ti e hek fill un ja bon shko te e dashuri se te pret e kqyra si nervoz edhe ika ai me tha mos shko tlutem por nuk u nala shkova ne klase u ula me nje djal tjeter off .

Cassandra: Me doket aless ke me ty a ban me ule qetu veq pak a mundesh me fol pak per to bre se shum i omel esht

Une: Qfar ki qu prej veni mos me fol oki ik tash .

-Fola aq ashper me ato sa kur erdh alessi kur nuk me ka pa qeshtu qa keq tu i fol nja kujt e mur Cassandren prej bankes sime edhe u ul afer vet aty ku ishim na ivvv jo bre shum keq u sjella me ata une,erdh Qendresa edhe Arti me tha pse pi bon qeto sene ajo sa osht ardh ne shkoll qka te boni ty un dola dhe u ula vetem isha merzit se alessi ja kapi doren e nuk e din ai se un e xhelzova ata :(( "ai erdh profi off"

Profi : Pse ju dyt nuk jene bashke ulem aless pse

Aless: Profi shum mir jam me Cassandren ka nevoj per dikon qe me njet afer.

Cassandra: "Ivvv o bre dek sa i omel"

Profi: Ne rregull mir pra le ti ja nisim tani mesimin tema per sod ësht!?
Qfar domethenje ka Dashurija per ju !?

🚶🏿‍♀️🙎🏻

Le te dashurohemi 🖇Where stories live. Discover now