Ce mai faceți cloroplastelor? Cum mai e cu școala? Am glumit...gata...gata, nu mai plânge. Știu ca-i greu! *Smiorc*
Am venit sa va anunț ca, din cauza școlii nu o sa mai punem capitole noi de genul celor precedente in care va chinuim cu vorbăraia noastră, ci, așa ca sa nu va lăsam balta, o sa deschidem rubrica "Acel moment când...". Prima data m-am gândit ca ar trebui sa fac alta carte pentru rubrica asta dar apoi, vocea aia mică si enervanta din cap mi-a reamintit ca momentele respective sunt la fel de enervante ca si pitipoancele si babuini, deci... Shall we?
Acel moment când...
Vezi o melodie cu un titlu familiar care îți pare ca l-ai întâlnit in versurile altei melodii care, după tine, suna bine. Totuși, in momentul când dai click pe melodie conștientizezi ca, cântecul de care ți-ai amintit tu...nu exista. Numai eu pățesc asta? Da? OK. (Moaca trista).
Acel moment când...
Mama/tata/bunicul/bunica/verișoara de gradul al "doișpelea" te cheamă zicând ca masa e gata, dar când ajungi acolo, realizezi ca te-a strigat doar ca sa pui tu masa si mâncarea încă fierbe.
Acel moment când...
Vrei sa aplici "Metoda Vișinescu" pe colegul care i-a amintit profului de test/tema. Dacă știi cum zic...(A/N) Sper ca sunteți multumiți. Alex spunea ca ar trebui sa punem cartea pe pauza dar totuși am venit cu rubrica asta si astfel o sa postam in fiecare Weekend.
P.S Ce ziceți dacă am face o carte/ sau sa criticam tot in asta, așa-zisele "opere" borâte de "geniile" micuțului nostru lacaș portocaliu? Suna bine sau ar trebui sa ne băgam "fețucile" in cartea de mate si sa va lăsam?
-Lizzy.