28

1.9K 178 22
                                    

"Taehyungu přísahám bohu, ještě jedno debilní slovo a vyhodim tě" černovlásek výhrůžně zavrčel. Věděl, že jeho kamarád občas neváží správná slova, ale něco uvnitř něj ho nutilo se při urážce Jimina svého kamaráda minimálně přiškrtit.

"Však klid, jen je tu dost cítit. Asi ho nenecháváš zavřeného v pokoji" usoudil rudovlásek a dal si doušek ze své skleničky. Whisky tu měl Yoongi jen pro případy, že by ho někdo poctil svou návštěvou. jemu osobně nechutnala, ale vyjadřovala určitý prestiž, proto se vždy ujišťoval, aby nějakou doma měl.

"A co ty? Říkal jsi, že se na nějaké omegy půjdeš podívat" černovlásek si pro sebe zabral křeslo naproti. Mezi nimi ležel menší kulatý stolek, na který Marry postupně nosila další alkohol a lehké občerstvení.

"Hmm... Ale nic zajímavého. Taková klasika, roztomilé, drobné, taková omega nic nevydrží" mávl nad tím Taehyung rukou. Yoongi už si všiml, že jeho kamaráda přitahují spíše silnější typy. Třeba o takovou, jako je Jimin by on zájem neměl.

"No ale přestaň kecat a raději mi ho ukaž!" rudovlásek odložil skleničku na stolek a vyzívavě na Yoongiho mrknul.

Černovlásek si jen povzdechl a podíval se směrem do kuchyně, kde s největší pravděpodobností omega vyčkával na jeho zavolání.

"Dobře jen... Tae, buď na něj hodný, ano? Nechci, aby se tě bál" upozornil rudovlasou alfu přísně, i když věděl, že domlouvat mu je zbytečné.

"Jasně, neboj se, nic mu neprovedu, však je tvůj, ne?" Yoongi si ale jeho slovy přecijen jistý nebyl... Taehyung k omegám prostě jemný být neuměl.

Pomalu se zvedl z černého křesla a pod rudovláskovým zvědavým pohledem zmizel za kuchyňskými dveřmi.

Jimina našel sedícího za mramorovou linkou, popíjejícího jahodový džusík, mezitím co si šeptem povídal s Marry která myla nádobí.

"Jimine?" lehce na sebe upoutal pozornost malého omegy, co hned seskočil ze židle a docupital k němu.

"Taehyung se s tebou chce seznámit" oznámil mu co nejmileji, protože moc dobře věděl, že černovlásek alfy nemá rád a bojí se jich.

Jimin jen sklopil hlavu a trochu neochotně kývl. Nechtělo se mu poznávat další alfy. Yoongi mu bohatě stačil. Jeho milý alfa, kterému mohl věřit.

"Tak jo, Taehyung si potrpí na slušné chování, možná bude mít nějaké nepříjemné dotazy, ale bude to v pořádku, nemusíš se bát" Yoongi Jiminovi pročísl delší vlásky a za ruku ho vedl do obýváku.

Tam si omega hned všiml rudovlasé alfy rozvalující se v černém křesle se skleničkou nějakého alkoholu v ruce. Stejně jako si alfa všimla jeho.

Cítil na sobě zvědavé, zkoumavé oči, přejíždějící po celém jeho těle. Hodnotící jeho pohyby, křivky, každý detail. Stačila tak krátká chvilka s Yoongim na to, aby si odvykl na takové zacházení.

Jeho alfa ho dovedla kousek před konferenční stolek, kde ho s posledním uklidňujícím pohlazením po vlasech nechal se sklopenou hlavou klesnout na kolena a sám se šel usadit naproti rudovlasému.

"Taehyungu, tohle je Jimin, moje omega" představil drobného chlapce svému kamarádovi. Moc se mu nelíbilo, jak Taehyung na Jimina koukal, i když věděl, že by mu neublížil.

"Můžu si ho prohlédnout?" rudovlasý vlastně ani nečekal na zpětnou vazbu a už se hrnul si pěkně zblízka okouknout Yoongiho objev.

Jimin se cítil jako malé jehňátko zavřené v kleci s vlkem, když ho alfa pomalu obchazel kolem dokola a nevynechal na něm jediné místo, kde by jeho oči nespočinuly.

Bylo to jakoby se vrátil zpět do toho ohavného klubu, kde si ho alfy prohlížely jako kus masa. Jen tu byl oblečený a cítil jakousi oporu v černovláskovi, co byl v místnosti s ním.

"Odkud že ho máš?" zastavil se a zvedl pohled od klepajícího se omegy k černovláskovi pohodlně usazenému v křesle, bedlivě sledujícího jeho zacházení s omegou.

"Soukromě. Ani nevím kdo mi o tom řekl, někdo se ho zbavoval, prý byl nevyhovující" řekl Yoongi bez jediného zaváhání předem připravenou lež. Svého kamaráda znal dost dlouho na to, aby věděl, na co se asi tak bude ptát.

"A řekl ti co přesně na něm bylo špatně? Vypadá poslušně, má hezky stavěnou postavu, je to pěkná omega. Proč by se ho někdo zbavoval?" Taehyung se zdál spokojený prohlídkou drobného chlapce a posadil se zpět na své místo, aby si mohl dolít svou sklenici.

"Prý chtěl něco vzpurnějšího, Jimin byl podle něj moc klidný" pokrčil Yoongi rameny a snažil se tvářit lhostejně, mezitím co si prsty dvakrát poklepal na holeň levé nohy.

Omega signál okamžitě zpozoroval a uposlechl. Se stále sklopeným pohledem se zvedl ze země a drobnými krůčky došel k černovláskovi, kde si znovu klekl, přitulil se ke staršího noze a hlavu mu se zavřenýma očima položil na koleno.

Alfa ho se spokojeným úsměvem začal výskat ve vlasech, jako odměnu za jeho poslušnost. Moc dobře viděl, jako by se Jimin nejraději pod Taehyungovým pohledem rozbrečel.

"Páni! Je opravdu poslušný, proč sis ho už neoznačil?" Yoongi zvedl pohled od černé hlavy v jeho klíně a zamračil se na svého kamaráda. Značení bylo dost citlivé téma na to, aby se na něj tak otevřeně ptal.

"Vadí ti, že je použitý, nebo..." "Taehyungu!" umlčel ho černovlásek rázným zavrčením. Cítil, jak se omega v jeho klíně třese.

"Jo jasný, jen... Nenech se tím zcela odradit, důležitější je, jestli ještě neměl štěňata" mávl rudovlásek rukou. Nijak ho neobtěžovalo, že směr kterým se rozhovor ubíral byl Jiminovi nepříjemný.

Nemyslel to zle, chtěl Yoongi u co nějvíce pomoct, co se týče výběru a parametrů omeg věděl hodně. Věděl kde nastávají problémy a kde jsou jen domělé.

Jimin ale na druhé straně schovával obličej do alfy stehna, aby zakryl malé slzyčky stékající mu z očí. Neměl stěně, jak by mohl, když do něj neustále cpali levnou antikoncepci a samo jeho tělo na to bylo příliš slabé.

Yoongi mlčel. Od začátku věděl, že představení omegy Taehyungovi bude špatný nápad.

To to zas trvalo... Ta karanténa mě vyloženě deptá...

Z toho neustálého nicnedělání se mu ani nic dělat nechce moje myšlenky jsou na úrovni zlatý rybky, celé dny se valím v posteli a mám z toho depku!

Uh... Omlouvám se tu za citový výlev, ale prostě mě to doma už všechno štve a jsem poměrně ráda, že to můžu někam takto anonymně napsat.

Doufám, že vy tuhle corosrandu prožíváte lépe. Určitě mi o tom můžete napsat do komentářů, nebo sz

BloodyPrincess

Heart Boom/Yoonmin A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat